Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوا، سانچو و ورنر نامزدهای اصلی بازیکن ماه در بوندسلیگا

© REUTERS / Thilo SchmuelgenFootball Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17
Football Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لواندوفسکی،سانچو و ورنر نامزدان جایزه بهترین بازیکن ماه آگوست بوندسلیگا را به خود اختصاص دادند.

به گزراش اسپوتنیک، بوندس لیگا لیست شش نفره نامزدهای آگوست بازیکن ماه را اعلام کرده است.

رابرت لواندوفسکی، یویا اوساکو، مارسل سابیتزر، جیدون سانچو، جاناتان اشمیت و تیمو ورنر نامزدهای جوایز ماه ماه بازیکن بوندسلیگا در ماه آگوست هستند. این جایزه ، ایجاد شده توسط DFL Deutsche Fußball Liga با همکاری شریک اخذ مجوز رسمی بوندسلیگا ، EA SPORTS FIFA 20، از طریق یک فرآیند انتخاب دو مرحله ای تصمیم می گیرد که هم عملکرد عملکرد بازیکنان را در نظر بگیرد و هم رأی طرفداران و کارشناسان را در نظر بگیرد.

برای رای دادن به بازیگر ماه آگوست خود اینجا را کلیک کنید:https://bundesligapotm.easports.com

نامزدها

رابرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ)

لواندوفسکی شاید از بهترین شروع خود در فصل بوندس لیگا لذت برده باشد. شش گل او از سه بازی بهترین عمل‌کرد برای تمام بازیکنان در 14 سال است و می بیند که چهار بار برنده Torjkangerkanone در جدول گلزنان بوندسلیگا، که او در دو فصل گذشته صدرنشین است.

یویا اوزاکو (وردر برمن)

یویا اوساکو در این فصل تاکنون بازیکن سرشناس وردر برمن بوده است. ملی‌پوش جاپانی با سه گل در سه بازی بهترین گلزن این باشگاه است که در حال حاضر با گل‌های خود در 21 بازی در فصل گذشته برابر است و در نقش جدید خود در پشت دو مهاجم نوک شکوفا شده است

مارسل سابیتزر (لایپزیگ)

مارسل سابیتزر در این واقعیت که لایپزیگ بعد از سه بازی در صدر جدول قرار دارد نقش بزرگی داشته است. بازیکن اتریشی به ویژه در بازی افتتاحیه خود در مقابل یونیون برلین، گلزنی کرد و یک گل دیگر را برای پیروزی 4-0 برای تیم‌اش ساخت. این سه پاس گل در ماه آگوست، او را در صدر جدول رده بندی لیگ به همراه جیدون سانچو بوروسیا دورتموند قرار می دهد.

جادون سانچو (بوروسیا دورتموند)

سانچو در بوروسیا دورتموند به پیشرفت خود ادامه می دهد، و این علی‌رغم این واقعیت است که اجراهای برتر ارائه دهنده پاس‌های گل برتر فصل گذشته قبلاً تقریباً در سطح جهانی دیده می شدند. سانچو در این بازی در هر بازی حداقل یک گل به ثمر رسانده است، دو گل به خودی خود زده و سه پاس گل دیگر را نیز در اختیار دارد. همانطور که در سال 2018/19 بود، او در صدر لیست لایپزیگ صابیتزر در صدر جدول است. همچنین ملی‌پوش انگلیس پرفروش ترین منبع گل دورتموند در کنار گلزن برتر پاکو آلکاسر است.

جاناتان اشمیت  (فرایبورگ)

جاناتان اشمیت در تابستان امسال از آگسبورگ به فرایبورگ بازگشت. دفاع راست هر دقیقه در این فصل برای باشگاه بلک فارست بازی کرده است. او در سال 2015 نیز این تیم را ترک کرده بود. او با زدن 8 ضربه از بالای دروازه ضربه ویژه ای داشته است.

تیمو ورنر (لایپزیگ)

تیمو ورنر شاید از بهترین شکل حرفه ای خود RB لایپزیگ لذت می برد. این مهاجم پنج بار پشت تور را پیدا کرده است و در هر سه مسابقه بوندسلیگا که تاکنون موفق به گلزنی شده است  طولانی ترین روند گلزنی است که تاکنون داشته است.

وی در حال حاضر در جدول امتیازات لیگ دوم است ، در حالی که آمار فعلی او بعد از سه بازی بهترین امتیاز شخصی است. ملی‌پوش آلمان در این فصل هر 47 دقیقه یک گل به ثمر می رساند ، از جمله اولین هتریک کاری او در بازی هفته سوم در مقابل مونشن گلادباخ بوده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала