قیمت آیفون‌های جدید و قیمت نوبت برای خریداری آنها در روسیه اعلام شد

© Josh Edelsonقیمت آیفون‌های جدید و قیمت نوبت برای خریداری آنها در روسیه اعلام شد
قیمت آیفون‌های جدید و قیمت نوبت برای خریداری آنها در روسیه اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاربران سایت‌های خرید و فروش از طریق انترنت، نخستین نوبت‌ها برای خریداری آیفون‌های جدید را به فروش گذاشته اند، در بعضی موارد، قیمت نوبت به مراتب بلندتر از قیمت خود آیفون‌ها می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه شرکت اپل جدیدترین مدل‌های آیفون را روز سه شنبه(10 سپتمبر) به نمایش گذاشت، در روسیه کاربران سایت‌های خرید و فروش، پس از نمایش آیفون‌های جدید، نوبت‌ها برای خریداری این تلفون‌ها در نخستین ساعات آغاز فروش در روسیه، را به فروش گذاشته اند.

صف انتظار طرفداران اپل برای خرید آیفون جدید در مسکو+ ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
صف انتظار طرفداران اپل برای خرید آیفون جدید در مسکو+ ویدیو

iPhone 11, iPhone 11 Pro  و  iPhone 11 Pro Max جدیدترین مدل‌های آیفون اند که به تاریخ 20 سپتمبر در روسیه به بازار عرضه خواهند شد.

در روسیه قیمت iPhone 11 از 920 دالر، قیمت iPhone Pro از 1384 دالر و قیمت iPhone Pro Max از 1538 دالر آغاز می‌شود.

بلند‌ترین قیمت را آیفون جدید iPhone 11 Pro Max با حافظه 512 جی بی دارد که در روسیه در بدل 2015 دالر فروخته خواهد شد.

در روسیه چندین شرکت فروشنده محصولات اپل در یک روز همزمان فروش این آیفون‌ها را آغاز خواهد کرد، اما مثل هر سال دیگر، این بار نیز نوبت طولانی در مقابل یک مغازه فروش محصولات اپل در مرکز مسکو، ایجاد شده است.

کاربران سایت‌های خرید و فروش از طریق انترنت، نوبت‌ها برای خریداری آیفون‌های جدید را به فروش گذاشته اند، در بعضی موارد، قیمت نوبت به مراتب بلندتر از قیمت خود آیفون‌ها می‌باشد.

نخستین جاها برای خریداری آیفون به تاریخ 9 سپتمبر در سایت خرید و فروش از طریق انترنت (Avito) ظاهر شدند، به تاریخ 11 سپتمبر بیش از 75 اعلان فروش نوبت برای خریداری آیفون‌های جدید در این سایت گذاشته شده اند.

شماری از این افراد که از تاریخ 11 سپتمبر در نوبت برای خریداری آیفون‌های جدید ایستاده اند، جاهای شان را در بدل 6150 دالر بفروشند. یک گروه دیگر که متشکل از سه نفر می‌باشد، حاضر است سه روز قبل از آغاز فروش در نوبت ایستاد شود و جایش را در بدل 3076 دالر به فروش برساند. در اعلان این گروه آمده است که آنها پلانی برای اینکه چطور یکی از ده نخستین خریدارهای آیفون بود، نیز دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала