Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینگر سابق سیتی: استرلینگ، مسی و رونالدو جز سه بازیکن برتر دنیاست

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر استرلینگ
استرلینگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترور سینکلر، وینگر سابق باشگاه منچسترستی ادعا کرده که رحیم استرلینگ هم رده با مسی و رونالدو است.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره سابق منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس در باره شرایط رحیم استرلینگ در مصاحبه‌ای با تاک اسپورت گفت: «از دید من استرلینگ جز سه بازیکن برتر دیناست. جای تعجب نیست اگر بگویم که قیمت او در حال حاضر 200میلیون پوند است. او از بهترین بازیکنی است که برای انگلیس بازی می‌کند و نخستین بازیکن تیم پپ گواردیولا است. پرسش اینجاست که با وجود بازیکنانی چون رونالدو و مسی، کجا باید قرار گیرد؟ من جای او را در کنار این دو ستاره فوتبال جهان میبینم».

استرلینگ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توهین نژادپرستانه به استرلینگ در ومبلی

رحیم استرلینگ در 24 سالگی در آستانه ورود به مرحله جدیدی از زندگی حرفه ای خود است. او در رده باشگاهی تحت هدایت پپ گواردیولا به یک تداوم رسیده و در رده ملی نیز درخشش خوبی داشته است. استرلینگ که پیش از این بارها مورد حمله منتقدان قرار گرفته بود در دو فصل گذشته 48 گل برای منچسترسیتی به ثمر رسانده و امسال نیز تنها در 5 بازی 6 گل وارد دروازه حریفان کرده است.

او در رقابت های انتخابی یورو 2020 نیز نقش اساسی برای تیم ملی انگلیس داشت و تا کنون 6 گل برای این تیم زده است. ستاره سابق منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس در این مورد افزود: « تنها تفاوتی که او نمی‌تواند کاری در قبالش انجام دهد زمان است. مسی و رونالدو دو 15 سال است که همینقدر درخشان بوده اند و استرلینگ تازه در آغاز راه است. اگر استرلینگ به همین منوال ادامه دهد، قطعا بهترین بازیکن دنیا شناخته خواهد شد و از نظر من او شایسته این مقام هست».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала