Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاردونر: مسی هر زمانی که خواست می‌تواند از بارسلونا جدا شود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوردی کاردونر، نائب رییس باشگاه بارسلونا می‌گوید جدایی لئونل مسی از بارسلونا بستگی به تصمیم خود او دارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، نائب رییس بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با این روزنامه گفته که مسی هر زمانی که فکر می‌کند وقت مناسبی برای جدایی از باشگاه بارسلونا است، می‌تواند جدا شود.

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی: نه خواهان جدایی هستم، نه خواستار بازگشت نیمار

او در صحبت با این روزنامه گفت: «ما آرام هستیم و جود مثبت بسیاری به ویژه در رختنکن تیم وجود دارد. مسی هر کاری که فکر می‌کند درست را انجام می‌دهد. اما قرارداد او به خاطر شخصیت بزرگی که دارد بسیار خاص است. این امتیازی است که او و دیگر بازیکنان دارد. من از حضور او در بارسلونا بسیار خوشحالم».

در این اواخر فاش شد که در قرارداد مسی و بارسلونا بندی وجود دارد که می‌تواند در پایان هر فصل به گونه رایگان از جمع آبی‌اناری‌ها جدا شود. پس از این خبر صحبت‌های بسیاری درباره آینده این بازیکن شده است. کاردونر وجود این بند و این که تصمیم برای آینده مسی بر عهده خود اوست را تایید کرده است. اما او در عین می گوید که مقامات باشگاه درباره آینده فوق ستاره خود اطمینان خاطر دارند. مسی که نماد جهانی این باشگاه و بهترین بازیکن تاریخ آبی و اناری هاست، از 2005 تا کنون با بارسا 8 بار قراردادش را تمدید کرده است، تمدیدی که حریف و حدیث هایی را نیز در پی داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала