Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: با گریزمن ارتباط ندارم، دمبله باید بیشتر تلاش کند

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Messi (Argentina)
Messi (Argentina) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا می‌گوید که از زمان پیوستن آنتوان گریزمن به جمع آبی‌اناری‌ها ارتباط زیادی با او نداشته و تاکید کرده که عثمان دمبله در فصل 2019 – 2020 باید حرفه‌ای رفتا کند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا در این تابستان آنتوان گریزمن را به خدمت گرفت تا یک بازیکن فرانسوی دیگر نیز در کنار ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله اضافه کرده باشد. در آن زمان برخی از رسانه‌ها‌ی اسپانیایی ادعا کردند که چند تن از اعضای تیم نمی‌خواستند بازیکن 28ساله اتلتیکو به نیوکمپ بیاید. مسی یکی از این افراد بود از عدم پیوستن این بازیکن به بارسلونا در سال 2018 ناراحت شده بود و اکنون او تایید کرده که هنوز ارتباطی با این گریزمن برقرار نکرده است.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دیگو کاستا: آروزی گریزمن بازی در کنار مسی بود

مسی در پیوند به پرسشی که او چقدر با گریزمن وقت می‌گذراند، به روزنامه اسپانیایی گفت: «این را صادقانه می‌گویم که بسیار کم. از زمانی که برگشتم مصدوم شدم و تمرینات من نیز به صورت انتفرادی انجام میشود. کمتر در جمع بوده‌ام. آنان به سفر رفتند وقتی برگشتند چند لحظه محدود همدیگر را دیدیم. امیدوارم در آینده فرصت بیشتر فراهم شود».

فوق ستاره بارسلونا همچنان در پیوند به بی‌انضباطی‌ها و مصدومیت‌های دمبله گفت: «من بارو دارم که دمبله از استعداد خاصی برخوردار است. او بسیار جوان است و فکر می کنم سال رونان سال خوبی برای پیشرفت او است و تمام هواداران بارسا می‌خواهند این موضوع را ببینند. دمبله باید تغییر کند و حرفه‌ای تر باشد تا به این باور برسد و بتواند طوری که می‌خواهد در بارسلونا موفق شود. امیدوارم دیگر مصدوم نشود. سال پیش تیم نیاز بیشتری به او داشت که متاسفانه او مصدوم بود. آرزو دارم امسال این اتفاق رخ ندهد».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала