Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی بازیکنی خودش را «ابله» خواند

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر کوین پرینس
کوین پرینس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوین پرینس بواتنگ، بازیگن باتجربه خط میانی تیم فیورنتینا خودش را درک نادرتس از فوتبال حرفه‌اش، نادان معرفی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کوین پرینس بواتنگ در گفتگویی با روزنامه لارپوبیکا ایتالیا تا حد توان از خودتش انتقاد کرده است. این بازیکن معروف فیورنتینا در این مصاحبه گفت: «این را اعتراف می‌کنم که هیچ گاهی نگاه درست و به فوتبال نداشتم. هیچ وقتی به فوتبال به عنوان یک حرفه نگاه نکرده ام».

برونو فرناندز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مدیر فیورنتینا از انتقال قریب الوقوع فرناندز به رئال مادرید خبر داد

بواتنگ در ادامه این گفتگو افزود: «وقتی خودم را بررسی می‌کنم درمیابم که چقدر با استعداد بودم. اما تمرینات را جدی نمی‌گرفتم. همواره آخرین نفر بودم که به جلسه تمرینی می‌آمدم و نخستین نفری  بودم که تمرین را رها می‌کردم و می‌رفتم. به داشتن پول اهمیت زیادی میدادم  و شبیه یک سلطان زندگی میکنم. هیچ وقتی به سالن بدن سازی نرفتم. این کارها تاثیر بسیار بر آینده‌ام گذاشت تا جایی که بعد دنبال خوشبختی گشتم».

پرینس که برادر بزرگ «جروم» مدافع میانی بایرن مونیخ است، در تیم ملی غنا به خاطر اشتباهات زندگی ورزشی‌اش تنها در 15 بازی برای غنا توانست حضور یابد. او تحت‌تاثیر افکار نادرستی که خود به آن اعتراف کرده، مجبور شد پیوسته تیم‌ باشگاهی خود را عوض کند. از همین‌رو، او در کارنامه‌ ورزشی خود بازی در تیم‌های آماتورهای هرتابرلین، هرتابرلین، تاتنهام‌هاتسپر، بورسیادورتموند، پورتسموث، آ.ث‌میلان، شالکه، لاس پالماس، اینتراخت فرانکفورت، ساسولو و بارسلونا را تجربه کرد.

پرینس که اکنون به عضویت فیورنتینا درامده است، تلاش میکند تا در کنار فرانک ریبری از تجربه خود برای تیم استفاده کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала