Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز: برای جذب امباپه اماده مبارزه هستم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر پرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید می‌گوید که به جذب کیلیان امباپه علاقه فراوان دارد و برای آوردن این بازیکن به برنابئو مبارزه خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسپورت ۳۶۰، رییس باشگاه رئال مادرید در تازه‌ترین اظهاراتش در مورد جذب کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی باشگاه پاری‌سن‌جرمن گفته که حاضر است برای جذب او بجنگد. کیلیان امباپه از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در پاری‌سن‌جرمن بازی می‌کند.

کیلیان مباپه بازیکن تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تولیسو: فرانسه باید بدون پوگبا، امباپه و کانته پیروز شود

این ستاره فرانسوی بسیار مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است اما باشگاه پاریسی حاضر نیست تا او را به راحتی از دست دهد. پرز در این مورد به توضیحات بیشتر پرداخت و گفت: «تلاش ما این است که اورا به برنابئو بیاوریم. اما پاری‌سن‌جرمن حاضر نیست که این ستاره خود را از دست. ما منتظر هستم که سرانجام این اتفاق چه خواهد بود».

پرز در پیوند به فصل نقل و انتقالات تابستانی که گذشت گفت: «ما تلاش کردم که پوگبا را به جمع بازیکنان ما اضافه کنیم، اما منچستریونایتد حاضر به فروش او نشد. لواندوفسکی نز ماه‌هاست که در فهرست خرید ما جای دارد اما باشگاه بایرن مونیخ اجازه نیزاجازه جدایی را به این بازیکن خود نداده است».

رییس باشگاه رئال مادرید در مورد انتقال مارکوس یورنته به اتلتیکو مادرید نیز پراداخت و گفت: «ما می‌خواستیم این انتقال او به گونه قرضی باشد، اما خود یورنته این را نپذیرفت و خواهان انتقال دائمی شد و ما هم پذیرفتیم. نگهداشتن بازیکن به صورت اجبار کار نادرست است».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала