پوتین به اسرائیل سفر می کند

© Sputnik / Alexey Nikolsky /  مراجعه به بانک تصاویر ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه
ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پوتین در اوایل سال آینده میلادی به اسرائیل سفر می کند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، امروز پنجشنبه، اظهار داشت که دعوت رئیس جمهور اسرائیل برای سفر به تل آویو در اوایل سال آینده میلادی برای شرکت در مراسم یادبود75-امین سالگرد آزادسازی اردوگاه "آشویتس" توسط نیروهای اتحاد جماهیر شوروی، را پذیرفته است.

معامله امریکا و اسرائیل با روسیه در حل مساله سوریه - اسپوتنیک افغانستان
معامله امریکا و اسرائیل با روسیه در حل مساله سوریه

ولادیمیر پوتین در دیدار با بنیامین نتانیاهو صدراعظم اسرائیل گفت:" رئیس جمهور اسرائیل از من دعوت کرده که اوایل سال آینده میلادی بخاطر شرکت در مراسم آزادسازی اردوگاه "آشویتس" و روز هولوکاست به اسرائیل سفر کنم. لطفا، به او- رئیس جمهور (اسرائیل)- بگوئید، که با کمال میل خواهم آمد.

پوتین تأکید کرد که روسیه و اسرائیل با همان رویکرد به مشکلات گذشته ، به مسائل جنگ جهانی دوم متحد هستند. وی گفت: 'مردم یهودی متحمل رنج و سختی شده اند ، به گونه‌ای که شاید هیچ کس دیگری به جز مردم روسیه 25 میلیون کشته نداشته باشد. این یک تلفات جدی است.'

به نوبه خود ، نتانیاهو خاطرنشان كرد كه اسرائیل 75 سالگرد آزادسازی اردوگاه کار اجباری را جشن خواهد گرفت و در همین زمان قرار است یک بنای تاریخی برای قهرمانان محاصره لنینگراد افتتاح شود.

نخست وزیر اسرائیل گفت: "ما هرگز سهم عظیمی را که مردم روسیه و ارتش روسیه در پیروزی بر آلمان فاشیست داشته اند، فراموش نخواهیم کرد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала