ترامپ: بولتون را برکنار کردم چون با فکر نبود

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: بولتون را برکنار کردم چون با فکر نبود
ترامپ: بولتون را برکنار کردم چون  با فکر نبود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا جان بولتون را متهم به سخنان نا خوش‌آیند علیه رهبر کوریای شمالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العربیه، دونالد ترامپ روز چهارشنبه تاریخ 11 سپتمبر در گفتگوی اظهار داشته است که جان بولتون را از وظیفه‌اش سبکدوش کردم بخاطریکه باهوش نبود.
در ادامه رئیس جمهور امریکا گفته است که بولتون سخنانی را گفته است که برای رهبر کوریای شمالی کیم جون اون تهدید بوده است، در عین حال از رابطه جنجالی جان بولتون و رهبر کوریای جنوبی اعتراض کرده است. گفتنیست که دونالد ترامپ 3 بار با کیم جونگ اون دیدار کرده و او را دوست صمیمی خود خوانده است.

ترامپ: از میان پنج نامزد مجرب، یکی را مشاور امنیت ملی مقرر می‌کنم - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: از میان پنج نامزد مجرب، یکی را مشاور امنیت ملی مقرر می‌کنم

به گفته ترامپ رابطه با جان بولتون از اولایل سال 2018 خوب نبوده است و نیز افزوده است که رابطه وی با سایر اعضای دولت نیز خوب نبوده است.
یادآوری می‌کنیم که به تاریخ 10 سپتمبر دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده با نشر پیامی در توییتر اعلام کرد که جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید را از وظیفه اش برکنار نموده است.

براساس گزارش‌های تایید ناشده، در میان نامزدان احتمالی برای مشاوریت امنیت ملی ترامپ نام‌های استیفن بیگن، فرستاده امریکا برای کوریای شمالی، ریچارد گرنل، سفیر امریکا در آلمان، روبرت اوبراین، مذاکره‌کننده در مسایل گروگان‌گیری و جان سولیوان، معاون وزارت خارجه امریکا، دیده می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала