اروپا فکر ایجاد اسعار جدید را نموده است

© AP Photo / Thibault Camusبرونو لومر وزیر مالیه فرانسه
برونو لومر وزیر مالیه فرانسه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برونو لومر وزیر مالیه فرانسه خواستار ایجاد اسعار جدید برای اتحادیه اروپا گردید که بتواند دوران پول را کنترول و همچنین ارز دیجیتال خود را ایجاد کند.

لومر هیچ نوع توضیعات در مورد ایجاد پول جدید نداده است. وی در دیدار با همکاران اروپایی در هلسینکی تأکید کرد که کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید مقررات ارزهای رمزپردازی در سطح ملی را کنار بگذارند و همچنین با Libra ساختن ارز دیجیتال از فیس بوک در اروپا مخالفت کرد.اسعار

اسعار عددی دول مختلف میتوانند سلطه امریکا را نقش بر آب سازند - اسپوتنیک افغانستان
اسعار عددی دول مختلف میتوانند سلطه امریکا را نقش بر آب سازند

این وزیر تأکید كرد كه از Libra می توان برای عملیات غیرقانونی استفاده كرد که سیستم مالی و حاكمیت كشورهایی را كه در آن استفاده خواهد شد، تهدید می كند.

پیش از این، پس از ممنوعیت عمومی، چین برنامه های برای ایجاد رمزنگاری دیجیتالی خود را اعلام کرد. بانک ملی گفته است که ارز دیجیتال در حال جایگزین پول نقد و ارزهای رمزپرداخت دیگر قرار دارد و همچنین به یوان کمک می کند تا در سرتاسر جهان از آن استفاده گردد.

فیس بوک از آغاز آزمایش ارزهای دیجیتال جهانی خود Libra در جون سال جاری خبر داد. شبکه اجتماعی، مشتریان بالقوهLibra  را 1.7 میلیارد نفر ارزیابی نموده است. در ماه های بعد ، مقامات چندین کشور منجمله ایالات متحده و روسیه با آن مخالفت کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала