Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام ده مهاجم پوششی برتر جهان

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر گل
گل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وب‌سایت معتبر فوتبالی فورفورتو فهرستی ده نفره از بهترین مهاجمان پوششی جهان را اعلام کرده‌است.

به گزارش اسپوتنیک، در این لیست فقط مهاجمان پوششی یا مهاجمین دوم حضور دارند، بنابراین امثال کریستیانو رونالدو، هری کین و لوئیز سوارز واجد شرایط نیستند.

10. مارکو رویس (بوروسیا دورتموند)

چقدر عالی است که دوباره رویس را در اختیار داشته باشید. بازیکن آلمانی فصل 2017/18 سخت و طاقت فرسا را ​​متحمل شد در حالی که از مصدومیت دیگری برگشت، ، این بار پارگی رباط صلیبی اما به طور جنجالی بهترین شکل حرفه ای خود را برای دورتموند نشان داده است.

تنها دو بازیکن در بوندس لیگا بیشتر از 15 گل خود را به ثمر رسانده اند ، او در هر سه مسابقه DFB-Pokal دورتموند دروازه حریف را باز کرد و عموماً برای مدافعان تیم لوسین فاوره گل زده است. بیرون رفتن از لیگ قهرمانان اروپا خیلی زود مقابل تاتنهام شرم آور بود اما این ستاره 29 ساله دوباره درخشان است و عملکرد خوبی دارد و ممکن است این عملکرد خوب برای مدت طولانی ادامه یابد.

9. گرت بیل (رئال مادرید)

بیل پس از به ثمر رساندن دو گل فوق العاده در پیروزی نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول در ماه مه در فینال لیگ قهرمانان، بیل اظهار داشت که آینده اش از رئال مادرید فاصله دارد. خروج رونالدو همه چیز را تغییر داد، هرچند که به بازیکن ولزی اجازه می دهد تا نقش برجسته ای را در برنابئو بازی کند.

بیل در هفته های اول 2018/19 پاسخ خوبی داد، اما به نظر نمی رسد فصل او در پایتخت اسپانیا باشد. هم تیمی هایش بخاطر عدم پذیرش خود در فرهنگ اسپانیایی، با وی رابطه خوبی ندارند و فقط 17 بازی در لالیگا را آغاز کرد. اما شکل اخیر بسیار امیدوار کننده تر بوده و او اکنون زیر نظر زین الدین زیدان شانس دوم را بدست آورده است. هنوز بازیکن خوبی است.

8. رحیم استرلینگ (منچسترسیتی)

استرلینگ از بهترین فصل کار خود در سال 2017/18 برخوردار شد، 23 گل به ثمر رساند و 12 موقعیت دیگر را نیز برای منچسترسیتی ترسناک پپ گواردیولا تنظیم کرد. این بازیکن 24 ساله همیشه به نظر می رسد تمام کننده خوبی نباشد، اما محصول نهایی او به طور مداوم پیشنهاد دیگری می کند 19 گل دیگر برای این ستاره، به علاوه یک هتریک اخیر برای انگلیس و یک گل دیگر مقابل مونته نگرو از عملکرد خوب وی بوده است.

استرلینگ علاوه بر گل ها، چیزهای بیشتری نیز ارائه می دهد. جنبش وحشتناک و هوشمندانه وینگر انگلیسی یکی از ویژگی های برجسته او است.

7. سادیو مانه (لیورپول)

مشارکت های مانه تحت الشعاع فصل پرشور محمد صلاح در سال 2017/18 قرار گرفت، اما مرد سرعتی سنگالی به خوبی آماده است تا سال گذشته مشترکا با صلاح هم تیمی خود و اوبامیانگ کفش طلایی را بدست آورد.

6. محمد صلاح (لیورپول)

اولین فصل های دیدنی و جذاب و جذاب تر از سالهای صلاح 2017/18 وجود نداشته است. تابستان  دو سال قبل از رم به امضا رسید، در حالی که لیورپول در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار گرفت و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، ملی‌پوش مصر با گلزنی 44 گل در همه رقابت ها اکثر تیم ها راغارت کرد، که در این دیدار فینال چمپیونس لیگ مصدومیت اولیه مرد ستاره آنها به شدت به شانس پیروزی لیورپول آسیب رساند.

5. ادن هازارد (رئال مادرید)

پیش از انتقال اخیر وی به مادرید او یک قرص تلخ برای بلعیدن برای چلسی بوده است که در طی پیروزی های اخیر خود در سال 2015 و 2017 تکیه های زیادی به هازارد داشته اند.

ملی‌پوش بلژیک با ترفند، تعادل و شتاب شگفت انگیز، فوق العاده است که می خواهد فضاهای تنگ را از بین ببرد. او به اندازه مرتب بازیکنان با استعداد خارق العاده خود نمره نمی دهد، اما بی روح بودن و ذهنیت تیم او مطمئناً جذاب است.

4. نیمار (پی‌اس‌جی)

با انتقال وی به PSG هنوز نتایج مورد نظر و آسیب دیدگی مانع جاه طلبی او نشده است. تمایل او برای رفتن به زمین به راحتی بسیاری از هواداران را به روشی نادرست سوق می دهد ژ، اما حتی شدیدترین منتقد ستاره 27 ساله نیز تلاش خواهد کرد تا استدلال کند که او در بالاترین سطح استعداد تعلق ندارد.

یک دریبل با استعدادی که  با استفاده از سرگرمی پیروز می شود، نیمار یک مهاجم ویرانگر و بسیار تأثیرگذار است که در 53 بازی خود برای پی‌اس‌جی 48 گل به ثمر رسانده است و 24 پاس گل دیگر هم دارد.

3. آنتوان گریزمان (ابارسلونا)

پی از انتقال در تابستان گذشته به بارسلونا تصمیم گریزمن برای متعهد شدن آینده خود به اتلتیکو مادرید در تابستان گذشته، مانند یک لحظه مهم برای باشگاه اسپانیایی احساس شد، که موفق به حفظ خدمات یکی از استعدادهای درخشان و رهبری خود شد.

از بسیاری جهات ، گریزمان برای دیگو سیمئونه جایگزینی غیرممکن بود. مهاجم فرانسوی فوتبالیست فوق العاده ای است که می تواند شانس ایجاد کند و به گل تبدیل کند، ویژگی هایی که بازیکنان دیگر بسیار دارند.

2. کیلیان امباپه ( پی‌اس‌جی)

امباپه قبل از آغاز سال 2018 نام خانوادگی بود، اما این سال به نظر می رسد سالی که فرانسوی ها از استعداد جوان به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شده اند.

نمایش های خوشایند در جام جهانی (به ویژه در پیروزی 4-3 برابر آرژانتین) ، با عجله فراموش نخواهد شد. لوکا مودریچ کرواسی میگوید شاید تنها بازیکنی بود که از PSG در روسیه پیروز شد. امباپه 20 ساله است که برای یک دهه آینده و بیشتر ستاره جهانی خواهد بود. این فصل او در غیاب نیمار در آتش بازی کرده است و 31 بار در 35 مسابقه گل زده و 11 پاس گل دیگر نیز داده است.

1. لیونل مسی (بارسلونا)

لیونل مسی

چه کس دیگری؟ برچسب بهترین مهاجم، دریبل، بازیکن خلاق و تکمیل کننده جهان، برای بازیکنی از نبوغ بی نظیر مسی کافی نیست. بازیکن آرجانتینی کامل ترین فوتبالیست جهان است، که می تواند مسیر یک بازی را تغییر دهد ، گل بزند پاس گل بدهد و کنترل کند.

لیگ قهرمانان اروپا در چهار فصل گذشته او را گم کرده است و لیست افتخارات بین المللی اش خالی است. با این حال، این از جایگاه مسی کم نمی کند او هنوز هم در رقابت های برتر اروپا سه بار پیروز شده است یا ادعای قوی او را به عنوان بزرگترین بازیکن تمام دوران نفی نمی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала