Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سادیو مانه در آستانه ثبت 50 بازی بدون شکست در آنفیلد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه - سنگال
سادیو مانه - سنگال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سادیو مانه تاکنون در 49 دیدار لیگ برتری برای لیورپول در آنفیلد به میدان رفته و در این مسابقات هرگز شکست نخورده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، در نخستین مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس روز شنبه ساعت 4 بامداد، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان نیوکاسل خواهد بود.

Liverpool's players celebrate with the trophy after winning the Champions League final soccer match between Tottenham Hotspur and Liverpool at the Wanda Metropolitano Stadium in Madrid, Sunday, June 2, 2019. Liverpool won 2-0. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مانه، صلاح، فیرمینو و رکورد چشمگیر برابر آرسنال

نیوکاسل آغاز خوبی در این فصل نداشته و از 4 بازی نخست خود تنها 4 امتیاز به دست آورده است. اما آن‌ها صرفا برد خود در این فصل را در خانه تاتنهام و با نتیجه 1-0 ثبت کرده اند تا نشان دهند می‌توانند مهمانی خطرناک در خانه رقبای بزرگ باشند. اما لیورپول 12 امتیازی نیز به ادامه روند شکست ناپذیری خود در برابر کلاغ‌ها بسیار خوشبین است و به ویژه سادیو مانه در ترکیب سرخ‌ها با رکورد عجیب خود به میدان خواهد رفت. مانه تاکنون در 49 دیدار لیگ برتری برای لیورپول در آنفیلد به میدان رفته و در این مسابقات هرگز شکست نخورده است. مانه با این تعداد بازی، در بین بازیکنان لیگ برتری در این زمینه رکورد دار است و می‌تواند این رکورد را در بازی روز شنبه به عدد 50 ارتقا دهد.

1 - سادیو مانه؛ آنفیلد: 50 بازی (40 برد، 10 تساوی)

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала