Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقه رئال از میزبانی جدال فدرر-نادال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر فدرر-نادال
فدرر-نادال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این دو افسانه تنیس می توانند در صحنه معروف اسپانیا با زدن رکورد تماشاگران با هم بازی کنند.

به گزارش اسپوتنیک، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید، می گوید ، سانتیاگو برنابئو رئال مادرید می تواند میزبان یک مسابقه تنیس رکورددار بین راجر فدرر و رافائل نادال باشد.

پرز فاش كرد كه برای چندین سال تلاش كرده بود مسابقه را در ورزشگاه ظرفیت 81.044 نفری برگزار كند اما به دلیل مصدومیت یا مسائل تداركاتی از آن دور نشده است.

پرز معتقد است که طول عمر پیش بینی شده دوقلوی ستاره در بازی به این معنی است که در آینده فرصتی برای میزبانی این مسابقه وجود خواهد داشت که احتمالاً می تواند برای یک مسابقه تنیس به رکورد جهانی برسد.

به گفته پرز به نقل از AS ، "ما بارها سعی کردیم در بازی تنیس بین نادال و فدرر در برنابئو، رکورد جهانی گینس را برای بیشترین تماشاگر شکست دهیم، اما یکی از آنها مصدوم شد یا به این نتیجه نرسید."

"خوب این است که به نظر می رسد آنها بسیار طولانی تر خواهند ماند، بنابراین زمان وجود دارد."

رکورد فعلی تنیس رکورد 35.681 هوادار است که دیدند کیم کلیستر در یک مسابقه دوستانه در سال 2010 در بروکسل سرنا ویلیامز را شکست می دهد.

مسابقه بین فدرر-نادال در برنابئو احتمالاً این ظرفیت را با ظرفیت  به علاوه 80،000 استادیوم که احتمالاً توسط دو فوق ستاره تنیس تست شود، می شکند.

یک بازی خیریه مسابقه در آفریقا که بین دو نفره در ماه فوریه برگزار می شود که احتمالاً با حضور 55،000 نفر در ورزشگاه کیپ تاون از رکورد قبلی پیشی خواهد گرفت.

نادال اسپانیایی، که در مایورکا متولد شده است، علی رغم کاکایش میگوئل آنخل برای بارسلونا بازی کرده است، حامی دیرینه رئال مادرید است، در حالی که فدرر فوتبال را در جوانی بازی می کرد و هوادار مشتاق بازل سوییس است.

نادال روز یکشنبه نوزدهمین گرند اسلم خود را با پیروزی در فینال ایالات متحده آمریکا در مقابل دانیل مدودف بدست آورد و تا رسیدن به رکورد 20 قهرمانی فدرر فاصله زیادی ندارد

رئال مادرید نادال فصل را با پنج امتیاز از سه مسابقه آغاز کرده است زیرا در جدول لالیگا در پشت صدرنشینان اتلتیکو مادرید (نه امتیازی) پنجم است و پشت سر بارسلونای چهارم هستند.

آنها سعی می کنند که در روز شنبه با میزبانی از لوانته در برنابئو، عمل‌کرد خوب خود در لالیگا را آغاز کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала