Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن‌دایک آخرین قطعه گمشده لیورپول، مگوایر اولین قطعه منچستر

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر هری مگوایر
هری مگوایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیل کالینز که با مگوایر گرانترین مدافع جهان در شفیلد یونایتد همکاری داشت، از او حمایت می کند تا در اولدترافورد با قدرت عمل کند.

به گزارش اسپوتنیک، نیل کالینز گفت، مقایسه بین ویرژیل فن‌دایك و هری مگوایر ناعادلانه است، و گفت كه خرید مگوایر با 80 میلیون پوندی (97 میلیون دلار) فقط اولین قطعه در پازل منچستریونایتد است، در حالی كه ستاره هلندی در آنفیلد آخرین قطعه گمشده پازل یورگن كلوپ بود.

یكی از همكاران سابق شفیلد یونایتد مگوایر به تلگرف گفت: "او را با وان دایك مقایسه می كنیم اما به نظرم وان دایك قطعه آخر پازل در لیورپول بود، در حالی كه من می خواهم استدلال كنم كه هری جزء اولین قطعه ها در پازل در یونایتد است.

او گفت: "آنها طرفدارای خوبی دارند و فکر می کنم هری خیلی زیر فشار قرار گرفته است، اما او با بهترین های دنیا در آن موقعیت قرار دارد.

"شاید این بازیکنان مجبور شوند به ساوتهمپتون یا لستر بروند تا واقعاً خود را به باشگاه های بزرگ ثابت کنند.

بروس گفت: "من فکر می کنم بزرگترین تعارفی که می توانید به هری بپردازید این است که او سال به سال بهبود می یابد.او در هر محیطی که در آن قرار گرفته است سرآمد است. تقریبا غیر طبیعی است که او چقدر قوی است او چنان قدرتمند است که وقتی با توپی که به آن فکر می کنید به سمت شما می آید ، "من به سمت آن توپ نمی روم!"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала