Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پروژه رقابتی بارسا، مهر تایید برای ماندن مسی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونلمسی اظهار داشته كه مشتاق ادامه کار در بارسلونا است، به شرط اینكه باشگاه یك پروژه سالم با یك تیم رقابتی پیرامون او دنبال كند.

به گزارش اسپوتنیک، انتظار می رود به زودی مذاکرات درباره یک قرارداد جدید برای کاپیتان 32 ساله آغاز شود و او پیامش را به جوزپ ماریا بارتومئو نیز ارسال کرده است.

فوق ستاره آرژانتینی اظهار داشته که می خواهد بخشی از یک تیم برنده باشد و برای این کار بازیکنانی برای تقویت این تیم لازم می باشد.

سرمایه گذاری بارسلونا در سال 2014 باعث شد تا یک سال آینده با شکوهی را تجربه نماید که استعدادهای همچون لوئیس سوارز، ایوان راکیتیچ و مارک آندره تر اشتگن هم بیشترین سهم را در پیروزی های این تیم داشته اند.

در دو فصل اخیر آردا توران، الیکس ویدال، دنیس سوارز، لوكاس داینه، آندره گومز، جاسپر سیلسن، پاكو آلكاسر و ساموئل امتیتی ​​وارد میدان شدند، با این حال تنها الیکس ویدال از هشت مورد بالا، مجموعاً 180 میلیون یورو برای بلوگرونا هزینه داشته اند تا در نیوکمپ بمانند.

جدایی نیمار با رقم  222 میلیون یورویی، رقم بزرگی را به جیب بارسا ریخت، اما مدیران ورزشی نتوانستند به اندازه کافی پول سرمایه گذاری کنند.

فیلیپ کوتینیو از لیورپول به این تیم پیوست و عثمان دمبله از بوروسیا دورتموند به جمع آبی و اناری ها اضافه شد اما هیچ کدام نتوانستند انتظارات را برآورده سازند.

کوتینیو امسال به صورت قرضی به بایرن رفته، در حالی که ستاره فرانسوی به دلیل چندین موضوع انضباطی و مصدومیت های مختلف هنوز نتوانسته جایی را در ترکیب اصلی پیدا کند.

در همین حال، نلسون سمدو موقعیت دفاع راست را تقویت کرده و لنگلت از فُرصتی که در فصل گذشته به دنبال مصدومیت امتیتی به او داده شد، استفاده نمود.

آرتور چیزهای بیشتری برای اثبات دارد و آرتورو ویدال هر زمان که خواسته شود این کار را انجام می دهد، اما بازیکنانی مانند یری مینا، جیسون موریلو و کوین پرنس بواتنگ هرگز نزدیک به استانداردهای بارسلونا نبوده اند.

خریدهای اخیر این باشگاه چون فرانکی د یونگ و آنتوان گریزمان، کیفیت را به تیم اضافه می کنند، اما نیمار نوع قراردادی است که مسی معتقد است بارسلونا را به سطح دیگری سوق می دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала