Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت دختران افغان از دختر آبی + ویدیو

© Photo: Firuoz Mashuofدختران افغان در ورزشگاه
دختران افغان در ورزشگاه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شماري از دختران افغان كه براي تماشاي مسابقات ليگ برتر فوتبال افغانستان به استاديوم فدراسيون فوتبال در كابل رفته اند به نشانه همدردی با سحر خدایاری هشتگ «دختر آبی» را بلند کردند.
به گزارش اسپوتنیک، شماری از زنان و دختران افغان امروز در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان و در حاشيه ديدار تيم هاي شاهين و سيمرغ به نشانه همدردی با سحر خدایاری هشتگ دختر آبی را به دست گرفتند و حمایت شان را از دختران و زنان ایرانی که اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را ندارند، اعلام کردند.سحر خدایاری دختر ٢٩ ساله هوادار تيم استقلال تهران بود كه برای تماشاي تيم محبوبش مقابل العين امارات در ليگ قهرمانان آسيا با تغيير چهره و لباس مردانه خود را به ورزشگاه آزادی تهران رسانده بود اما پس از شناسايي توسط نيروهاي امنيتي ايران دستگير شد.

سحر مدتي بعد پس از دستگيري به قيد سند از بازداشتگاه آزاد ميشود اما هنگامي كه خبر ميشود احتمال دارد بخاطر حضور در استاديوم شش يا دو سال زنداني شود، در مقابل ساختمان ثارنوالي ايران در تهران خود را به آتش كشيد و مدتي بعد نيز به خاطر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

امروز نيز شماري از دختران افغان به نشانه همدردي با دختران ايراني به هشتگ دختر آبي پيوستند.

ويديو
در همين حال فيروز مشعوف خبرنگار ورزشي افغانستان نيز ويديويي از اين همدردي را در صفحه اينستاگرامش گذاشته است كه بازتاب فراواني در صفحات اجتماعي داشته است. 
ويديو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала