Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانسوتو سهام اصلی شیکاگو را خرید

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جو مانسوتو با پرداخت رقم تکمیلی 400 میلیون دالری، تصاحب کامل سهام باشگاه فوتبال شیکاگو فایر را بر عهده گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، مانسوتو که در ابتدای تابستان گذشته 49٪ از سهام باشگاه شیکاگو فایر را خریداری کرد اما "اندرِو هاپتمن" سهامدار اکثریت باقی ماند.

با این حال ، نشریه فوربس اکنون اعلام کرده که اخیرا مانسوتو 51 درصد باقیمانده باشگاه نیز با قیمت 204 میلیون دالر خریداری کرد، تا مالکیت باشگاه یاد شده را به طور کامل در بدل بیش از 400 میلیون، در اختیار بگیرد.

هاپتمن در سال 2007 برای خرید این باشگاه  35 میلیون دالر پرداخت کرد و از آن زمان وی به عنوان یک مقام لیگ بزرگان آمریکا فوق العاده فعال ظاهر شد و بخشی از کمیته هایی بود که بر گسترش لیگ و امور مالی تمرکز داشت و اصرار می کرد که به آنچه در شیکاگو ساخته بود افتخار می کند.

او می گوید: "من نسبت به آنچه انجام شده و بنیادی که ساخته شده، احساس خوبی می کنم. او مقیاس فعالیتهای ما، همراه با مدیریت قوی، صاحب جو عالی محلی و مهمتر از همه برای من و خانواده من، اخلاقی برای دادن به جامعه است که به بخشی اساسی از فرهنگ شیکاگو تبدیل شده است. پیش از آغاز سفر به شهر دیگر، ما پله های موفقیت را ساختیم."

قرار است پس از این مالکیت باشگاه را مانسوتو بر عهده داشته باشد و این میلیاردر برای برای بازی های خانگی تیمش اجازه نامه دریافت کرده تا پس از این در ورزشگاه جدید سولدر فیلد به میدان برود.

هاپتمن در این باره می گوید: "حرکت ما به یک ورزشگاه تاریخی در قلب مرکز شهر شیکاگو یک لحظه مهم برای باشگاه در MLS و شهر است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала