Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: امیدوارم دیگر شاهد مصدومیت بازیکنانم نباشم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان
زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در یک نشست خبری در مور مصدومیت بازیکنان و ترکیب تیمش صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی رئال مادرید در نسشت خبری پیش از بازی تیمش برابر لوانته در هفته چهارم رقابت‌های لایگا اسپانیا در مورد شرایط بازیکنان و تیمش صحبت کرد. زیدان در در این مورد گفت: «از سر گرفتن کار پس از وقفه بازی‌های ملی همواره دشوار بوده است اما این به معنای تغییر تقویم نیست. این را میپذریم که برنامه‌ریزی خوبی نداشتیم».

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: روی همین بازیکنانی که در اختیار دارم حساب می‌کنم

ار او در مورد شرایط بازیکنانش گفت: «من این را تصور نمیکنم که کرواسی او را به اجبار به میدان بازی فرستاده باشد. او در سه روز دو بازی داشت و قرار بود اینجا هم همین گونه باشد. اما او فردا بازی نمیکند و باید به این معضل راه حل جستجو کرد. درباره مصدومان اخبار مثبت و منفی در کنار هم وجود دارد. برخی مرحله بهبودی را آغاز می‌کنند و برخی برمی‌گردند. تاکید میکنم که ترکیب همین گونه خواهد ماند و تغییر نخواهد کرد و تمام بازیکنان فرصت بازی پیدا خواهند کرد.

سرمربی رئال مادرید در پایان صحبت‌هایش در مورد مصدومیت بازیکنانش افزود: «بحران مصدومیت؟ نمی‌دانم. البته همه باشگاه ها با این مشکل دچار هستند. ما بازیکنانی داریم که برای ملی پوش بودن اصلا استراحتی ندارند. من به کسانیکه در مادرید کار می‌کنند، ایمان دارم چون آنها بهترین هستند. امیدوارم لوکا آخرین مصدوم ما باشد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала