Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: بارسلونا هیچ نگرانی در مورد آینده مسی ندارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی Russia World Cup Argentina - Iceland
مسی Russia World Cup Argentina - Iceland - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والورده سرمربی بارسلونا در مورد آینده لیونل مسی اظهار داشت، که بارسا نیاز به نگرانی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از بازی با والنسیا، در مورد آینده مسی صحبت کرد.

او می گوید که از گمانه زنی ها درباره آینده مسی بی دلیل نیست ولی بدون شک این بازیکن به باشگاه متعهد است.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی هفته اول لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست داد

پیش از این نشریه اسپورت مصاحبه ایی را از قول مسی نشر کرده و مدعی شده بود که مسی در بازی برابر والنسیا نمی تواند بازی کند چون مصدومیت او بهبود نیافته است و البته او قصد ندارد باشگاه را ترک کند، اگرچه تعهد وی به شرط ادامه موفقیت خوانده شده است.

مسی که در 2017 قرارداد چهار ساله امضا کرد، اما این توافق نامه شامل بندهایی است که به وی گزینه ای برای پایان دادن به انتقال آزاد در پایان هر فصل می دهد، با این حال والورده معتقد است که سخنان مسی به اشتباه تعبیر شده، اگرچه سرمربی بارسا تصدیق کرد که وی قادر به کنترل آنچه بازیکنان در مطبوعات می گویند نیست. والورده در کنفرانس خبری در پاسخ به این سوال که آیا نظرات مسی حاکی از اختلاف بین این بازیکن و هیئت مدیره باشگاه است، گفت: "او نظر خود را به طور طبیعی ابراز می کند و سپس مردم تمایل به تفسیر اشتباه از گفته های او دارند. و این باشگاه است که تصمیم می گیرد کدام بازیکنان را حفظ کند یا نه، اما فکر نمی کنم نگرانی هایی وجود داشته باشد، قطعاً من هیچ نگرانی در مورد مسی ندارم."

انتظار می رفت که مسی از مصدومیتش زود بهبود یافته و در مقابل والنسیا بازی کند، با این حال والورده تصدیق کرد که این مصدومیت بدتر از آن است که انتظار می رود، مسی نیز بعید است که سه شنبه مقابل بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان بازی نماید.

والورده گفت: "جای زخم کمی باز شده، بنابراین به ما گفته می شود که باید کمی احتیاط کنیم. من فکر نمی کنم مدت طولانی باشد که او دوباره برگردد."

وی گفت: "او بهترین بازیکن جهان است بنابراین ما می خواهیم او در اسرع وقت برگردد، اما ما می خواهیم که او با آمادگی کامل برگردد نه این که بعد از آن اوضاع بدتر شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала