عروسی پنهانی افشاگر برنامه های جاسوسی امریکا در روسیه

© Sputnik / Anatlyi Kucherenaعروسی پنهانی افشاگر برنامه های جاسوسی امریکا در روسیه
عروسی پنهانی افشاگر برنامه های جاسوسی امریکا در روسیه   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادوارد اسنودن، کارمند سابق سازمان اطلاعاتی امریکا، از عروسی مخفی خود با دختر مورد علاقه‌اش در روسیه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Guardian، ادوارد اسنودن، کارمند سابق اطلاعات امریکا در یک مصاحبه ابراز داشته که وی دو سال پیش، در روسیه با لیندسی میلس، دوست دخترش ازدواج نموده است.

در اکتبر سال 2014 خبر داده شد که میلس و اسنودن در روسیه مجددا به هم پیوسته اند.

به گفته اسنودن، آنها با هم مخفیانه ازدواج نمودند و مراسم نکاح شان در دفتر ثبت روسیه برگزار شد.

 این افسر سابق اطلاعاتی امریكا همچنین اظهار داشت كه برای اولین بار در روسیه احساس تنهایی و جدا از جهان كرده است. وی برعلاوه گفته است، ازاینکه مورد تعقیب سازمان های اطلاعاتی امریکا قرار داشت، زیاد میترسید.

 وی گفت: "من آدمی بودم که قدرتمندترین دولت جهان می خواست با آن تسویه حساب کند."

اکنون ، طبق گفته اسنودن ، او آزادانه در مسکو گشت و گذار می کند، سوار مترو می شود، از گالری های هنری یا کنسرت های بالت بازدید می کند، با دوستا خودن در کافه ها و رستوران ها ملاقات می کند و آینده خود را در روسیه برنامه ریزی می کند.

ادوارد اسنودن، کارمند سابق اطلاعاتی امریکا در تابستان سال 2013  پس از افشای عملیات جاسوسی از جمله از شخصیت‌ها و مردم عادی در مکالمات تلفنی، ایمیل توسط آژانس امنیت ملی امریکا (NSA) به روسیه گریخت و در همین کشور در سال 2013 اجازه اقامتی سه ساله دریافت کرد.

اجازه اقامت اسنودن در تابستان سال 2017) به پایان رسید، اما با تصمیم دولت روسیه این شهروند امریکا اجازه اقامت برای سه سال دیگر در روسیه دریافت نمود.

اسنودن سال 2013 از محل کار خود در مرکزی متعلق به اداره امنیت ملی امریکا در هاوایی به هانگ کانگ گریخت و هزاران مدرک طبقه بندی شده جاسوسی و امنیتی این کشور را در اختیار روزنامه نگاران قرار داد که به رسوایی بزرگ برای واشنگتن منجر شد و بدین ترتیب تحت پیگرد دولت امریکا قرار گرفت.وی پس ازباطل شدن پاسپورتش توسط امریکا به روسیه رفت و با کسب پناهندگی موقت در این کشور زندگی می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала