Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی اس جی 1-0 استراسبورگ؛ بازگشت فوق‌العاده نیمار+عکس

© AFP 2023 / FRANCK FIFE(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris
(FILES) In this file photo taken on January 27, 2018 Paris Saint-Germain's Brazilian forward Neymar reacts during the French L1 football match between Paris Saint-Germain (PSG) and Montpellier (MHSC) at the Parc des Princes stadium in Paris - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاریسن جرمن در دقایق پایانی بازی در برابر استراسبورگ به پیروزی رسید و سه امتیاز مهم دیدار را کسب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دو باشگاه پاریسن جرمن و استراسبورگ در هفته پنجم لیگ 1 فرانسه در برابر هم قرار گرفتن که این بازی در نود دقیقه با نتیجه 0-1 سود پی اس جی به پایان رسید.

تک گول این دیدار را نیمار در دقیقه 91 و با پاس عبدو دیالو مدافع جدید و فرانوسوی پی اس جی به ثمر رساند و 3 امتیاز مهم را برای تیمش کسب کرد.

در این بازی نیمار، ناواس و ایکاردی برای نخستین بار در این فصل برای پی اس جی به میدان رفتند که نیمار و ناواس عملکرد فوق‌العاده داشتند و برای پی اس جی درخشیدند.

نیمار در لحظات پایانی در نقش ناجی تیمش ظاهر شد و با تک گولش دهن منتقدانش را بست و تا نشان داد و او یکی از بهترین‌های حال حاظر فوتبال جهان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала