Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال پوگبا به رئال در زمستان با یک معاوضه عجیب

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احتمال دارد پوگبا با معاوضه ای عجیب در زمستان راهی رئال مادرید شود.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه بیلد آلما

پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال از خرید پوگبا دست بردار نیست
ن میگوید احتمال دارد در ماه جنوری و در زمستان پیش رو پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد با معاوضه کروس راهی رئال مادرید شود.

 

به ادعای این روزنامه، رئال مادرید از خرید پوگبا دست بردار نیست و یک بار دیگر میخواهد تلاش کند تا در نقل و انتقالات زمستانی این ستاره خط میانی شیاطین سرخ را به خدمت بگیرد.

اما نکته قابل توجه این است که سران مادرید برای جذب پوگبا میخواهند تونی کروس یکی از موثر ترین بازیکنان خود را که بتازگی قرار دادش با مادرید تمدید شده است را به الترافورد روانه کنند.

این در حالی است که در اوایل سال جاری نیز باشگاه یونایتد با 75 میلیون یورو برای خرید کروس اقدام کرده بود، اما سران رئال این پیشنهاد را بلافاصله رد کرده بودند، حالا اما با توجه علاقه شدید زیدان به پوگبا، احتمال دارد این معاوضه در صورت رضایت تونی کروس انجام شود، زیرا منچستریونایتد نیز به تونی کروس کم علاقه نیست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала