Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا؛ تپش در خانه و عملکرد ناخوشایند در بیرون

رافینا، هافبک بارسلونا
رافینا، هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا 4 بازی فصل را سپری کرده و با نمایش خود در نیوکمپ تحت تأثیر قرار گرفته اما بیرون از خانه در این کار ناکام بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، در رقابت های لالیگای اسپانیا تیم بارسلونا 4 بازی انجام داده که از این بین، شاگردان والورده تنها در نیوکمپ خوب ظاهر شده است.

والورده برابر بیلبائو از بازیکنانی چون کارلس آلِنیا، د یونگ و سرجی روبرتو در خط میانی استفاده کرد که در آن دیدار، بلوگرانا تیمی از هم گسیخته و شکسته به نظر می رسید تا اینکه آدوریز با گل دیدنی اش، نفس های بارسا را خاموش کرد.

یک هفته بعد، رئال بتیس در نیوکمپ به مصاف بارسا رفت که در آن بازی آنتوان گریزمان همراه با کارلس پرز و آنسو فاتی (محصولات اکادمی) به برتری رسید.

در ادامه و در زمین تیم اوساسانو بار دیگر به سد خورد و با وجود گل اول آنسو فاتی 16 ساله، 2-2 تساوی کرد.

این بازیکن 16 ساله در بازی شنبه شب مقابل والنسیا یک بار دیگر شخصیت اصلی خود را بنشان داد واولین گل بازی را زد و یک پاس گل به دیونگ داد.

طی هفته جاری و هفته بعدی، بارسلونا دو بازی خارج از خانه دارد که ابتدا در آلمان با دورتموند در لیگ قهرمانان و سپس با گرانادا در لالیگا روبرو خواهد شد، در حالیکه کاتالان ها تا هنوز نتوانسته شخصیت خوب خانگی اش را در بیرون به نمایش بگذارد، اما این بار در دو بازی بعدی تقلید خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала