Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش بکهام برای خرید مسی

© AP Photo / Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018
FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیوید بکهام اسطوره فوتبال انگلیس و مالک باشگاه اینتر میامی آمریکا در تلاش برای خرید لئو مسی کپتان بارسلونا است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه سان گزارش کرده است که روز گذشته خورخه مسی، پدر این بازیکن نیز در با مدیران باشگاه اینتر میامی آمریکا نیز دیدار کرده است.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاردونر: مسی هر زمانی که خواست می‌تواند از بارسلونا جدا شود

گزارش هایی وجود دارد که سال آینده مسی پس از پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک خواهد کرد و از همین رو انتظار میرود بسیاری از تیم های معتبر برای به خدمت گرفتن این عجوبه آرژانتینی دست به کار شوند.

هر چند جدایی مسی از بارسلونا کمی دور از انتظار میرسد اما در حال حاضر وی در دوران مصدومیت به سر میبرد و از دنیای فوتبال نیز دور است.

بکهام در حالی از علاقه اش به مسی بروز داده است که چندی پیش گزارش هایی منتشر شد که مالک این تیم آمریکایی نیز به دنبال این است که پای رونالدو را نیز به به لیگ ام ال سی و تیمش باز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала