Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره ای که نگذاشت جای خالی مسی احساس شود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی Russia World Cup Argentina - Iceland
مسی Russia World Cup Argentina - Iceland - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنسو فاتی ستاره 16 ساله بارسلونا با درخشش در ترکیب بارسلونا در این شب و روزها به شدت مورد توجه رسانه ها و صفحات اجتماعی قرار گرفته است.

 

به گزارش اسپوتنیک، فاتی شب گذشته بدون شک موثر ترین و بهترین بازیکن آبی اناری ها در مقابل والنسیا بود که در فاصله هفت دقیقه توانست توانایی های منحصر به فردش را به نمایش بگذارد.

FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مشوره مسی به بارسا؛ فاتی و پرز را در تیم نگه دارید+عکس

او که توسط والورده در ترکیب اصلی قرار گرفت و در عین ناباوری سوارز را نیمکت نشین کرده بود، خیلی زود و در دقیقه 2 دروازه والنسیا را باز کرد. فوتبال ناب فاتی در ادامه نیز پیگیری شد. او روی گل دوم تیمش نیز نقش بسزایی داشت و موفق شد روی دریبل و حرکت پا به توپش فرانکی دی یونگ را پا به توپ کند تا او گل دوم را 5 دقیقه بعد وارد دروازه والنسیا کند.

از همین رو والورده سرمربی بارسلونا پس از پیروزی پرگل تیمش برابر والنسیا و درخشش آنسو فاتی به تمجید از این بازیکن پرداخت و وی را عجوبه خطاب کرد.

والورده گفت: این که او توپ اولش را به گل و توپ دومش را به پاس گل تبدیل میکند در تیمی مثل بارسلونا آسان نیست و خیلی ارزشمند است. او باید خودش را بیشتر بشناسد، زیرا فکر میکنم با خصوصیاتی که دارد میتواند در ادامه فصل کارایی خوبی در تیم ما داشته باشد.

فاتی بازیکن عادی نیست. او در حال حاضر خیلی خوشحال است، آنقدر که کلمات برای او کم می آوردند.

در همین حال روزنامه اسپورت نزدیک به باشگاه بارسلونا نیز تیتر و روی جلد و چاپ امروزش را به این ستاره 16 ساله اختصاص داده است و با تمجید از وی او را جایگیزنی مناسب برای مسی در بارسلونا انتخاب کرده است.

عملکرد فاتی در مقابل والنسیا را در میتوانید در این ویدیو ببینید:

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала