Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فلورنتینو: وقتی من به مادرید آمدم در اروپا سیزدهم بودیم اما اکنون شماره 1 هستیم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر پرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلورنتینو پرز در پاسخ به کسانی که ادعا می کنند او از فوتبال آنگونه که نیاز است نمی داند پرداخته و کارش در رئال مادرید را به عنوان مدرک اثبات، اشاره نمود.

به گزارش اسپوتنیک، فلورنتینوپرز چند سال اخیر را در ریاست باشگاه رئال مادرید سپری کرده و از او به عنوان مرد پر آوازه با خریدهای نام دار و بزرگ در بازار نقل و انتقالات نام می برند اما وی امروز در جلسه جنرال اسامبله باشگاه رئال طی صحبت هایش به این موضوع اشاره نموده و گفت: " نگاه کنید، مردم می گویند که من اعداد را می شناسم، اما من چیزی در مورد فوتبال می دانم."

او افزود: "ما 32 سال بدون کسب جام حذفی اروپا پیش می رفتیم  و وقتی من به رئال مادرید آمدم در رده بندی یوفا 13 ام شد. اکنون ما شماره یک هستیم و 13 جام اروپا را بدست آورده ایم."

این در حالیست که پرز برای خریدهای مورد نظرش که در بیشتر مواقع بر خلاف میل سرمربیان بود، مورد انتقاد هواداران این تیم بود اما او با روی کار آوردن زین الدین زیدان در اروپا با رئال مادرید در کسب جام هت تریک کرد و حالا دوباره برای دست یافتن به جام اروپا، مرد فرانسوی را بر روی نیمکت هدایت تیمش نشانده است.

در اواسط فصل پیش بود که رئال به قهرمانی جام باشگاه های جهان رسید و بعد از آن تا کنون نتوانسته جاملی را برنده شود که باعث نگرانی شدید هواداران شده است.

پرز در مورد عملکرد رئال بخاطر جام نگرفتن اظهار داشت:  رئال یک باشگاه متحد است و مادریدیستا بودن قدرت ماست. ما جام های ممکن را با این تیم برده ایم، در 9 فصل اخیر 17 جام بردیم. این یک چرخه غیرقابل توصیف است، فصل سختی بود و ما همه در حال انجام تمام کارهای لازم هستیم زیرا شرایط باید تغییر کند و هیچ شکی ندارم که این کار را انجام می دهیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала