Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بکام برای جذب مسی هیچ مذاکره‌ای با او نداشته است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هر چند دیوید بکام به جذب لئونل مسی علاقه نشان داده، اما هیج مذکره رسمی میان دو طرف انجام نشده است.

به گزارش اسپووتنیک و به نقل سایت گل، در روزهای پایانی خبرهای در پیوند به این که دیوید بکام برای جذب مسی اقدام کرده است، اما سایت گل هر گونه مذاکره میان فوق ستاره بارسلونا و دیوید بکام را رد کرده است.

FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تلاش بکهام برای خرید مسی

بکام که مربی تیم اینتر میامی امریکا است، این روزها در تلاش مذاکره برای جذب ستاره بارسلونا برامده است. بر اساس گزارش گل، بکام نماینده‌اش را به لندن فرستاده تا با پدر مسی در این شهر ملاقاتی داشته باشد و از شرایط برای جذب وی آگاه شود. حتا عنوان شده بود که اینتر میامی حاضر است به صورت قرضی هم از مسی بهره ببرد. همچون اتفاقی که در دوران حضور بکام در لاس آنجلس گلکسی رقم خورد و او چند بار به صورت قرضی در تیم‌های اروپایی توپ زد.

سایت گل اما، با رد این موضوع مدعی شده است که هیچ مذاکره رسمی میان طرفین انجام نشده است. ین صحبت‌ها در حالی داغ شده است که اخیراً بندی در قرارداد مسی فاش شده است که نشان می‌دهد او می‌تواند در پایان هر فصل که بخواهد بارسلونا را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала