عبدالله: غنی به داکتر روانی نیاز دارد

© Photo / ارگعبدالله: غنی به داکتر روانی نیاز دارد
عبدالله: غنی به داکتر روانی نیاز دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئيس تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی در مناظره انتخاباتی "یک‌طرفه" اعلام کرد که رقیب انتخاباتی اش به روان‌درمان نیاز دارد و قادر به نگهداشتن ثبات سیاسی مملکت نمی‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالله عبدالله، رئيس اجراییه حکومت وحدت ملی و رئيس تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی در مناظره انتخاباتی که قرار بود در آن رئيس جمهور محمد اشرف غنی، رئيس تیم انتخاباتی دولت ساز نیز حضور داشته باشد، گفت که رئيس جمهور غنی به روان‌درمان نیاز دارد.

داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
پخش زنده مناظره انتخاباتی دو داکتر؛ غنی غیرحاضر است + ویدیو

عبدالله گفت: "یک مصاحبه را دیدم که در چهلستون بود، یک رئيس جمهوری که به یک روان‌درمان ضرورت دارد که برایش اشاره کند که صدایته کم کن، صدایته بلند کن و در جریان مصاحبه در صف اول بنشیند، این (رئيس جمهور) ثبات سیاسی مملکت را نگهداشته می‌تواند؟ این اجماع سیاسی به میان آورده می‌تواند؟".

قابل ذکر است که قرار بود امروز دوشنبه (۲۵ سنبله) بزرگترین مناظره انتخاباتی میان عبدالله عبدالله و محمد اشرف غنی توسط شبکه تلویزیونی آریانانیوز برگزار شود، اما تیم دولت ساز به رهبری محمد اشرف غنی در آخرین دقایق قبل از آغاز این مناظره، اعلام کرد که رئيس این تیم به دلیل نبود برنامه دقیق انتخاباتی تیم رقیب، در این مناظره شرکت نخواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала