Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار جدایی اش از PSG را تایید کرد

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور ستاره برزیلی تایید کرد که می خواست پاریس را ترک کند و واکنش های عجیب را در بازی برابر استراسبورگ از هواداران متوجه شد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار تأیید کرد که پس از پیروزی سخت تیمش در بازی روز شنبه برابر استراسبورگ، هر مسابقه خانگی بعد از اینکه به شدت مورد غضب هواداران قراردارد در پارک دو پرنس برای او سخت است و آنرا در بازی خارج از خانه حس کرد.

عدم اطمینان از انتقالش به بارسا، او را مجبور ساخت که متعهد به قرارداد خود بماند و باوجود تلاش های فراوان برای رفتن دوباره به نیوکمپ، کام هواداران پی اس جی را تلخ ساخت.

این نارضایتی آنها از این بازیکن 27 ساله که باعث شد پس از مصدومیت، روز شنبه تیمش را به برتری 1-0 برساند، در گوشه های از زمین شنیده می شد.

نیمار پس از بازی اظهار داشت: "من در بسیاری از استادیوم ها بازی کرده ام. این ناراحت کننده است، اما می دانم از این به بعد مانند هر بازی به دور از خانه است."

در طول پنجره نقل و انتقالات مشخص بود که نیمار برای بازگشت به لالیگا تلاش می کند، هر دو طرف (بازیکن و بارسا) تلاش خود را برای پایان دادن به کابوس نیمار انجام دهند با این حال تا هنوز دلیل اصلی برنگشن شماره 10 PSG مشخص نشده است.

نیماره در مصاحبه اش با بین اسپورتس گفت: من این را روشن می كنم كه هیچ چیزی در مقابل هواداران و پاری سن ژرمن ندارم، اما همه می دانند كه می خواستم اینجا را ترک كنم و آن را روشن كردم."

او در ادامه افزود: "دلایلی وجود داشت بیشتر شخصی برای جدایی از پی اس جی.

من این را روشن می کنم که هیچ چیز در مقابل PSG و هواداران نبود، اما وقتی در یک کار احساس خوبی نمی کنید، به دنبال دیگری می گردید. دلایلی را داشتم و می خواستم اینجا را ترک کنم."

گفتنی است که در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بازگشت نیمار به بارسلونا و یا پیوستن او به رئال مادرید شدیدا بازار را تحت تاثیر قرار داده بود ولی در نهایت او در پاریس ماندنی شد و سرانجام شنبه شب برای اولین بار در این فصل برای تیمش به میدان رفت و تنها گل این بازی را نیز به نفع پاریسی ها به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала