Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

واکنش جالب مردی در یک عروسی از دیدن جوان کاملا شبیه خودش + ویدیو

© REUTERS / Lim Huey Tengواکنش جالب مردی از دیدن جوان کاملا شبیه خودش
واکنش جالب مردی از دیدن جوان  کاملا شبیه خودش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوان مالزیایی در یک عروسی از دیدن یک مرد دیگر که کاملا کپی دقیق خودش بود شگفت زده شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Mirror  ازل یوسف، جوان 29 ساله مالزیایی هنگام شرکت در مراسم عروسی یک دوستش هرگز فکر نمی کرد که سرنوشت چنین یک سورپرایز جالبی را برای وی آماده نموده باشد.

وی هنگامی که خواست با عروس و داماد عکس یادگاری بگیرد، متوجه شد که فرد دیگری کاملا شبیه خودش در مقابل او، قرار داشت. این جوان مالزیایی در نخست، حتا به چشمانش باور نکرد که چنین چیزی ممکن است.

کپی دقیق ازل نه تنها هم‌قد او بوده، بلکه عینک بر چشم و مانند خود او طاس بود. این اتفاق تا حدی جالب بود که همه حاضرین را به خنده واداشت.

پسانتر معلوم شد که این دو جوان دوقلو های نیستند که در کودکی از هم جداشده باشند. آنها حتا با همدگر خویشانودی نداشته، بلکه به گونه معجزه آسا شبیه همدیگر اند.

این دو برای نخستین بار از نزدیک ملاقات نمودند، اما گفته می شود که این دو جواناز اولین دیدار تا حدی با هم دوست شدند که در آینده باهم ملاقات های زیادی خواهند داشت. ویدیوی آنها در سایت های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و بحث های جالبی را میان کاربران برانگیخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала