Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

!زلاتان: بهترین بازیکن تاریخ لیگ امریکا هستم و شوخی هم ندارم

© AP Photo / Francois Moriزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زلاتان ابراهیمویچ، ستاره سویدنی تیم فوتبال لاس آنجلس گلکسی پس روکورد شکنی در امریکا، خودش را بهترین بازیکن تاریخ لیگ دسته نخست امریکا عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان اراهیمویچ در شرایط معمولی آدم با اعتماد به نفس بلندی است. او در اوقاتی که دست به کاری تحسین‌انگیز می‌زند، کاری مانند هت‌ریک شب گذشته‌اش در پیروزی 7 – 2 لاس آنجلس گلکسی برابر اسپورتینگ کانزاس سیتی در لیگ MLS امریکا.

زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش جالب زلاتان به جیمی‌جامپ + ویدیو

این مهاجم سویدنی با هت‌تریکش برای گلکسی تاریخ‌ساز شد، چون رکورد گلزنی در یک فصل MLS را ارتقا داد. این ستاره نامدار دنیای فوتبال در 25 بازی‌اش در ترکیب اصلی گلکسی در این فصل 26 گل زده است و رکورد کارلوس رویس که سال 2002 24 گل زد را شکست. زلاتان پس از ثبت این ریکورد گفت: «من بهترین بازیکن تاریخ MLS هستم و در این باره هم شوخی ندارم. او که سال 2018 به عنوان بازیکن آزاد منچستریونایتد را برای پیوستن به لس‌آنجلس گلکسی ترک کرد، در 51 بازی‌اش در لیگ دسته اول فوتبال آمریکا 48 گل زده است. گلکسی با پیروزی برابر کانزاس، در  حالی که هنوز 4 هفته دیگر به پایان مرحله گروهی MLS باقی مانده، جواز حضور در مرحله پلی‌آف را کسب کرد. لیگ دسته اول فوتبال آمریکا از سال 1996 تحت عنوان MLS شروع شد و از آن زمان تا کنون ستاره‌هایی مانند دیوید بکام، آندره‌آ پیرلو، استیون جرارد، فرانک لمپارد، وین رونی، داوید ویا، تیری آنری و رابی کین در آن بازی کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала