Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاتی می‌تواند رکوردهایی لیگ قهرمانان را بشکند

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنسو فاتی، مهاجم جوان بارسلونا می‌تواند در بازی برابر دورتموند چند رکورد به نام خود در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، پدیده چوان بارسلونا با سرعت باورنکردنی به ثبت رکوردها مشغول است. او در بازی برابر اوساسونا در پامپلونا به جوانترین گلزن بارسا در یک بازی رسمی تبدیل شد. فاتی توانست از رکورد بویان کرکیچ با 17 سال و 53 روز و لیونل مسی با 17 سال و 331 روز پیشی بگیرد.

FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مشوره مسی به بارسا؛ فاتی و پرز را در تیم نگه دارید+عکس

این مهاجم جوان آبی‌اناری‌ها 10 روز بعد برابر والنسیا به جوانترین بازیکن لالیگا در به ثبت رساندن سریع‌ترین گل و پاس گل تبدیل شد. فاتی اکنون با رکورد مونیان در به ثمر رساندن دو گل قبل از 17 سالگی برابر است. با ادامه این روند، او فردا می‌تواند برابر دورتموند در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا چند رکورد به نام خود ثبت کند. اگر فرصت بازی پیدا کند جوانترین بازیکن بارسا در این رقابت‌ها خواهد شد و جای کرکیچ را می‌گیرد. این بازیکن در 19 سپتامبر 2007 زمانی که 17 سال داشت برابر لیون بازی کرد. فانتی اگر گلزنی کند می‌تواند به جوانترین گلزن هم تبدیل شود..

این مهاجم تازه کار بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند مرد رکوردها شود. بازیکن اهل گینه بیسائو می‌تواند جوانترین گلزن تاریخ این بازی‌ها شود. این رکورد اکنون متعلق به پتر اوفوری کوای است که با پیراهن المپیاکوس در 17 سالگی توانست دروازه روزنبورگ را در اکتبر 1997 باز کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала