Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والوارده: تصمیم نهایی در مورد مسی فردا مشخص می‌شود

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Пресс-конференция ФК "Олимпиакос"
Футбол. Лига Европы. Пресс-конференция ФК Олимпиакос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حضور مسی را تایید نکرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در نخستین بازی لیگ قهرمانان اروپا مهمان دورتموند خواهد بود و طبق فهرست ابتدایی بارسلونا، لیونل در برابر دورتموند حضور خواهد داشت.

مارک آندره تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تراشتگن: بارسلونا باید از اشتباهات گذشته درس بگیرد

در همین حال ارنستو والوراده در مصاحبه قبل از بازی حضور مسی را تایید نکرد و اظهار داشت که در مورد او فردا تصمیم خواهد گرفت.

والوارده گفت:« شرایط مسی در حال بهبود است و پیشرفت زیادی داشته است. او در تمرین اخیر احساس درد نداشت اما تصمیم نهایی را فردا خواهیم گرفت.»

والوارده در مورد حضور فاتی گفت:« فاتی در صورت نیاز بازی خواهد کرد اما برای شکستن رکورد به او بازی نمی‌دهم، زیرا تاکتیک تیم بسیار مهم است.»

والوارده در مورد ناکامی‌های اخیر در لیگ قهرمانان اروپا و شکست برابر روم و لیورپول نیز صحبت کرد و گفت:« گاهی اوقات ده دقیقه اشتباه همه فصل شما را خراب می‌کند و ما نباید به همان ده دقیقه متمرکز باشیم.»

والوارده در مورد سوارز و الکاسر نیز اظهاراتی داشت و گفت:« الکاسر بازیکن با هوش و خوبی است. او در دورتموند خوب پیشرفت داشته است و او ما را و ما او را می‌شناسیم و درک می‌کنیم. سوارز بازیکن بزرگی است و این‌که در بازی‌های خارج از خانه نمی‌درخشد قابل درک است. او تلاش خودش را انجام می‌دهد و این خیلی خوب است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала