Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما در نقش رونالدو

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریم بنزما پس از جدایی کریستیانو رونالدو تلاش کرده است تا جای او را در ترکیب رئال مادرید پر کند.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما در 14 بازی اخیر لالیگا 14 گل به ثمر رسانده است و میانگین 1 گل در هر بازی در کارنامه دارد و با وجود حضور یوویچ انتخاب اول زیدان است.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بنزما: هیچ مهاجمی واران را نابود نکرده‌است

این در حالیست که رونالدو پس از 451 گل در 438 بازی، رئال مادرید را ترک کرد که به طور متوسط با آمار 1.029 گل در هر بازی بهترین آمار یک بازیکن در تاریخ باشگاه رئال مادرید شمرده می‌شود.
اگرچه انتظار می رفت گرت بیل جانشین رونالدو شود اما بازیکن ولزی با عملکرد فصل گذشته‌اش این باور را از بین برد و بنزما حالا جانشین رونالدو در رئال شمرده می‌شود.
بنزما بعد از گذشت ده سال حضور در سانتیاگو برنابئو، تنها بازیکن مثلث مشهور (بی بی سی) است که هنوزهم با کیفیت در رئال مادرید بازی می‌کند.
این در حالیست زیدان در مصاحبه‌های قبلی‌اش اظهار داشت که خط حمله وی با محوریت بنزما ساخته خواهد شد و ادن هازارد برای تکمیل کردن این خط حمله کار خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала