Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دخیا در منچستریونایتد ماندنی شد+ویدیو وعکس

© Sputnik / Vitali Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018
Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی باشگاه منچستریونایتد قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، داوید دخیا دروازه ‌بان 28 ساله و اسپانیایی منچستریونایتد، قرارداد خود را تا تابستان سال 2023 تمدید کرد.

دخیا که در سال 2011 از اتلیتیکو مادرید راهی منچستریونایتد شد تا حالا در 367 بازی برای این باشگاه به میدان رفته است و از ارکان اصلی این تیم شمرده می‌شود.

در قرارداد جدید دخیا با یونایتد، بند تمدید قرارداد به مدت یک سال دیگر هم دیده می‌شود و اگر دو طرف مایل باشند این قرارداد به صورت خود کار تمدید خواهد شد.

دخیا پس از تمدید قراردادش به خبرنگاران گفت:« هشت سال حضور در چنین تیم بزرگی یک امتیاز است و شانس ادامه کار در منچستریونایتد، افتخاری بزرگتر از آن. از زمانی که به اولدترافورد آمدم،  فکر نمی‌کردم که بیش از 350 بار برای منچستریونایتد بازی کنم. می‌خواهم به تیم کمک کنم تا دوباره قهرمان شود و قهرمانی‌های بیشماری کسب کند.»

این در حالیست که تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس در پایان قرارداد او با باشگاه یونایتد، خواهان قرارداد بستن با این بازیکن به صورت آزاد بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала