Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاتی در چند قدمی از دست دادن بازی رویایی‌اش

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنسو فاتی، بازیکن شانزده بارسلونا احتمالا بازی حساس برابر رئال مادرید (ال کلاسیکو) را از دست خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از موندو دپورتیوو، به باور بسیاری ارنستو والوارده باید این پدیده جوانش در تیم بزگسالان مورد استفاده قرار دهد و بازگشت مسی نباید دلیلی برای حذف او از فهرست تیم نخست باشگاه باشد. البته خبر احتمال انتقال او به تیم بزگسالان در روزهای پایانی نیز نشر شده است. روبرت مورنو سرمربی اسپانیا روز گذشته خبر داد که فدراسیون فوتبال اسپانیا در صدد اخذ ملیت اسپانیایی برای پدر آنسو فاتی است تا به این ترتیب آنسو بتواند برای تیم نوجوانان اسپانیا به میدان برود.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فاتی می‌تواند رکوردهایی لیگ قهرمانان را بشکند

در صورت اتفاق این مسئله، آنسو باید در جام جهانی نوجوانان که از سوم عقرب در برزیل آغاز خواهد شد برای تیم زیر 17 ساله های اسپانیا به میدان برود. به این ترتیب او یک ماه نمیتواند بارسا را همراهی کند و مطمئنا ال کلاسیکو را از دست خواهد داد. بازی در ال کلاسیکو یکی از رویاهای آنسو فاتی به حساب میاید.

فاتی سه هفته قبل نخستین بازی خود برای بارسا را برابر رئال بتیس در سن 16 سالگی انجام داد و یک هفته پس از اولین بازی خود، 45 دقیقه در زمین اوساسونا به میدان رفت و توانست یکی از دو گل بارسا را به ثمر برساند و خود را به جوان ترین گلزن تاریخ بارسا بدل کرد. پس از دو هفته وقفه بازی‌های ملی، شنبه شب این بازیکن جوان آبی‌اناری‌ها از آغاز در ترکیب بارسا برابر والنسیا به میدان رفت و پس از یک دقیقه و پنجاه ثانیه موفق به گلزنی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала