Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لمان: کسی که مقابل لیورپول چهار گل می خورد، بهترین دروازه بان آلمان نیست

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تراشتگن
تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ینس لمان دروازه بان سابق تیم ملی آلمان معتقد است که نویر به مراتب بهتر از تراشتگن است.

به گزارش اسپوتنیک، مارک آندره تراشتگن در چند فصل گذشته در ترکیب بارسلونا عملکرد درخشانی داشته است اما هیچگاه در تیم ملی آلمان انتخاب اول یوآخیم لوو نبوده است و نویر انتخاب اول این سرمربی آلمانی است.

مانوئل نویر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نویر: رویایم قهرمانی در یورو2020 است

در همین حال اکثر کارشناسان معتقد اند که نویر باید جایش را به تراشتگن بدهد و به توانایی‌های او  احترام بگذارد.
با این حال ینس لمان دروازه بان سابق باشگاه‌های میلان و آرسنال که در فینال 2006 لیگ قهرمانان اروپا و در بازی آرسنال و بارسلونا از ترکیب آرسنال با کارت سرخ اخراج شد، مدعی است که نویر به مراتب بهتر از تراشتگن است.

لمان در این مورد گفت:« مانوئل دروازه‌ بان بهتری نسبت به تراشتگن است. او همه چیز را برای یک دروازه بان خوب دارد و کامل تر از تراشتگن است. دروازه بانی که فقط به داشتن تعداد بالای سیو نیست بلکه به این موضوع بستگی دارد که شما می توانید چه توپ هایی را مهار کنید، کسی که مقابل لیورپول چهار گل می خورد نمی تواند ادعا کند بهترین دروازه بان آلمان است. او زمان زیادی دارد و می‌تواند بهترشود، من در 27 ساله‌گی برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شدم. اگر عملکرده این فصل هر دو دروازه بان را ببینیم، تراشتگن ضعیف کار کرده و 7 گول دریافت کرده در حالی که نویر 4 گول دریافت کرده است. پس واضح است نویر بهتر است.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала