Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستمزد نجومی در انتظار پدیده 16 ساله بارسلونا

© REUTERS / Sergio PerezSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا تصمیم گرفته که هر چه زودتر قرارداد فاتی را تمدید کند و دستمزدش را افزایش بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، آنسو فاتی یکی بازیکنان جوان آبی‌اناری‌ها است. او که محصول اکادمی بارسلونا است، در هفته دوم برابر رئال بتیس در ترکیب قرار خواهد داشت تا جاگزین مسی مصدوم شود.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فاتی در چند قدمی از دست دادن بازی رویایی‌اش

او اکنون با دو گل و یک پاس گل در سه بازی درخشش فوق‌العاده‌ای داشته است. تصمیم سران کاتالانی‌ها بر این است که هر چه زودتر با قرارداد ببندند و و دستمزدش را افزایش دهند. قرار است بارسلونا با این بازیکن قراردادی پنج ساله امضا خواهد کند و به عنوان پاداش تمدید، 700 هزار یورو نقد دریافت خواهد کرد و دستمزدش به این بستگی دارد که بازی‌اش را در تیم اکادمی ادامه میدهد و یا در تیم بزرگسالان.

به این ترتبیب، اگر این پدیده جوان ابی‌اناری‌ها در تیم ب بارسلونا بازی کند، 300هزار یورو در سال دسمتزد دریافت خواهد کرد. اما اگر به تیم بزرگسالان برسد، این رقم به یک میلیون یورو خواهد رسید. در سه سال نخست قراردادش این مبلغ هر سال 250 هزار یورو افزایش می یابد.

در همین حال، بارسلونا در تلاش است تا قرارداد جدیدی با براهیما، برادر آنسو فاتی امضا کند. این بازیکن گینه‌ای تا پایان فصل با بارسا قرارداد دارد اما بارسلونا می‌خواهند که زمان قراردادش را افزایش دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала