Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره سابق لیورپول: فن‌دایک شایسته توپ طلاست/عملکرد رونالدو عالی نیست

© @LiverpoolFCFB مسی بهترين بازيكن دنياست، اما توپ طلا حق فن دايك است
 مسی بهترين بازيكن دنياست، اما توپ طلا حق فن دايك است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل اینس می گوید که ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول، شایسته این است که توپ طلا را به دست آورد چرا که رونالدو نیز عملکرد درخشانی نداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق معمول انتظارات این است که رونالدو و مسی نامزد دریافت کسب توپ طلا باشند و ویرجیل فن دایک نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که مانند مراسم فیفا احتمال جز نامزدهای نهایی دریافت این جایزه خواهد بود.

لیونل مسی Футбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اظهارات مسی در مورد برنده توپ طلا

این بازیکن تیم ملی هالند حمایت بسیاری از افراد را برای کسب این جایزه پشت خود دارد. ستاره سابق لیورپول نیز یکی از افرادی است که به این باور  است فن دایک و حتی استرلینگ می توانند جز نامزدها باشند. پل اینس در گفتگویی با شبکه "پادی پاور" بیان داشت: «مسئله توپ طلا این است که ما همیشه گزینه‌های یکسان داریم. لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو باید نامزد باشند، همینطور نیست؟ اما دلیلی ندارد که مدافع برنده نباشد. فن دایک امسال استثنایی بود اما من فکر می کنم رحیم استرلینگ نیز بسیار خوب بود. منچسترسیتی سه قهرمانی داشت و لیورپول یک قهرمانی در اروپا دارد. اما کسی نام استرلینگ را نمی آورد. این موضوع ناراحت کننده است. انتخاب فن دایک تغییر بسیار خوبی به نسبت برنده شدن هر سال مسی و رونالدوست. به هرحال باور دارم که رونالدو سال خیلی خوبی نداشت. اما بازیکنان خوب همیشه گل می زنند و مردم باور دارند که مسی و رونالدو باید برنده شوند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала