Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نئوکمپ میزبان، اما با سکو‌های خالی

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دلیل شکایت اتلتیکو مادرید در پیوند به انتقال آنتوان گریزمن، احتمال دارد یکی از بازی‌های بارسلونا پشت درهای بسته برگزار کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آل‌موندو، خوانتکستو لاندبرئا، دادستان پرونده شکایت اتلتیکومادرید از باشگاه بارسلونا به منظور قضیه گریزمن که کمیته مسابقات برگزده است، پیشنها کرده که باشگاه آبی‌اناری‌ها جریمه مالی شود و یا یکی از بازی‌هاش در نیوکپ را پشت درهای بسته برگزارکند.

آنتوان گریزمن ستاره فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شکایت اتلتیکو از گریزمن رسمی شد؛ خطر بیخ گوش ستاره جدید بارسا

باشگاه اتلتیکو به این باور است که مذاکره بارسا با مهاجم فرانسوی از ماه مارچ آغاز شد و این بازیکن در آن زمان 200 میلیون یورو ارزش داشت و نه 120 میلیون یورو. کاتالانی‌ها در جولای زمانی که بند آزادسازی گریزمن به 120 میلیون رسید با بازیکن فرانسوی قرارداد امضا کردند. این دادستان پیشنهاد داد باشگاه بارسلونا 300 یورو جریمه شود اما به دلیل رقم کم بهتر است یک بازی پشت درهای بسته انجام شود. دیده شود که رییس مسابقات در این پیوند چه تصمیم خواهد گرفت. پیش از این روزنامه اسپورت در گزارشی مدعی شده بود که باشگاه مادریدی به خاطر عملکرد غیر قانونی بارسا برای جذب این بازیکن فرانسوی به اتحادیه فوتبال لالیگا شکایت کرده است. این روزنامه همچنان مدعی بود که فیفا به دلیل این که دعوا میان دو باشگاه از یک کشور است، به این دوسیه دخالتی نمیکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала