Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: آماده‌ قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان هستیم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول، در صحبت با رسانه‌های آلمانی گفته که تیمش حتا بیشتر از پیش به دنبال تکرار قهرمانی است.

به گزارش اسپوتنیک، فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان ارووپا سه شنبه با پیگیری هشت دیدار آغاز می‌شود که در یکی از بازی‌ها لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی به دنبال آغاز خوب در سن پائولو است و برابر ناپولی به میدان خواهد رفت. کلوپ پیش از این بازی در صحبت با رسانه‌ها گفت:‌ بازی دشواری در زمین ناپولی داریم و همه از کیفیت بالای این تیم ایتالیایی با خبر هستیم. با این حال بازیکنانم انگیزه زیادی دارند که خودشان را در لیگ قهرمانان اثبات کنند.

کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اظهار نظر جالب کلوپ در مورد منچسترسیتی

لیورپول نمی‌تواند بهترین تیم اروپا باشد چون منچسترسیتی بهترین تیم جهان است. ما سال گذشته خیلی خوب بودیم اما بهترین نبودیم. رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان کار فوق العاده بود و بازیکنانم اکنون بیشتر از قبل به دنبال تکرار این موفقیت بزرگ هستند و دوست دارند داستانی ایجاد کنند که در آینده درباره ما صحبت کنند. باید با ثبات بیشتر لیگ قهرمانان را شروع کنیم و فرصتی را از دست ندهیم.

پیش از این مدیر برنامه‌های کلوپ در مصاحبه با یک نشریه آلمانی عنوان کرده بود که کلوپ به دلیل آب و هوای انگلیس پس از قراردادش می‌خواهد از این تیم برود. کلوپ در این مورد گفت: «حرف های مدیر برنامه‌های من شوخی  بود. من باید جدی باشم و نمی‌توانم آن را شوخی بگیرم. درست است شب‌های لیورپول در اکتبر، سرد و تاریک است اما این نمیتواند دلیلی برای جدایی من از لیورپول باشد.

مدافع عنوان قهرمانی پس از دیدار خارج از خانه با ناپولی باید در دیدار سخت دیگر مهمان چلسی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала