Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت نیمار از سه به دو جلسه کاهش یافت

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار Russia World Cup Brazil Training
نیمار Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق اعلام دادگاه کاس، محرومیت نیماز در لیگ قهرمانان از سه به دو جلسه کاهش یافت.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار پس از اعلام حکم سه جلسه محرومیت از شرکت در بازی‌های لیگ قهرمانان از سوی اتحادیه فوتبال اورپا در ماه جون سال روان، درخواست فرجام خواهی کرد و اکنون این دادگاه محرومیت سه جلسه ستاره آرژانتینی را به دو جلسه کاهش داد.

نیمار جونیور  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لئوناردو: نیمار زیاد حرف می‌زند!

نیمار پس از حذف پی‌اس‌جی از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان فصل گذشته توسط منچستریونایتد، کمک داور ویدوئی  را یک "افتضاح و رسوایی" خواند؛ داور دیدار در دقایق پایانی آن بازی پس از وقوع صحنه‌ای مشکوک در محوطه جریمه پی‌اس‌جی، با رجوع به کمک داور ویدئویی یک پنالتی به سود تیم انگلیسی اعلام کرد و با تبدیل شدن آن پنالتی به گل، یونایتدها با نتیجه سه بر یک در پارک‌دوپرنس پیروز و راهی دور بعد شدند.

بر اساس حکم جدید، مهاجم سلسائو می‌تواند از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان و همزمان با دیدار پاریسی‌ها مقابل کلاب بروژ، برای پی‌اس‌جی به میدان برود. اوایل ماه سال جاری بود که کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا، نیمار را از حضور در سه دیدار اروپایی محروم کرد. پس از شکست 3 بر یک شاگردان توماس توخل مقابل منچستریونایتد در دیدار برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابت‌ها، نیمار در پستی اینستاگرامی به داوران این مسابقه توهین کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала