Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضعیت دو تیم دورتموند و بارسلونا

© REUTERS / Thilo SchmuelgenFootball Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17
Football Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یکی از مهم‌ترین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم دورتموند و بارسلونا در گروه مرگ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است امشب ساعت 11:15 به وقت افغانستان نائب قهرمان لیگ آلمان با قهرمان لیگ اسپانیا در خاک آلمان دیدار کند و یکی از جذاب‌ترین دیدارهای فوتبال در لیگ قهرمانان اروپا برگزار گردد.
 در این گزارش به وضعیت دو تیم نگاهی می‌اندازیم.
دورتموند
دورتموند وضعیت مناسبی دارد و می‌تواند در این دیدار بارسا را غافلگیر کند اما نیکو شولز یکی از بهترین بازیکنان دورتموند مصدوم است، در حالی که لوکاس پیشچک به آمادگی کامل نرسیده است و ممکن است اشرف حکیمی به جای او به بازی گرفته شود.
از سویی هم مهاجم سابق بارسلونا، پاکو الکاسر می‌خواهد برای باشگاه سابقش خود را ثابت کند، در حالی که جیدون سانچو امیدوار است با نمایش کامل در مقابل یکی از بهترین باشگاه های جهان، شهرت خود را بیشتر کند.
توماس دیلینی و جولیان وایگل در میانه زمین حضور قدرتمند خواهند داشت و تورگان هازارد و جولیان برندت در جناح ها به بازی گرفته خواهند شد.
مانوئل آکانجی به موقع  از مصدومیت رهایی یافت و در بازی گذشته برابر لورکوزن که با پپروزی 4-0 دورتموند به پایان رسید حضورداشت.
پیش بینی می‌شود دورتموند با ترکیب زیر برابر بارسا قرار بگیرد.
ترکیب احتمالی دورتموند:
بورکی، اشرف حکیمی، آکانجی، هوملز، گوئریرو، ویتسل، دلینی، سانچو، رویس ، هازارد و آلکاسر

Barcelona's Lionel Messi celebrates at the end of their Spanish first division soccer match against Sevilla at Nou Camp stadium in Barcelona November 22, 2014 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی، مهره مرموز والوارده برابر دورتموند

بارسلونا
بارسلونا وضعیت مناسب تری نسبت به دورتموند دارد زیر اکثر بازیکنان این تیم از مصدومیت رهایی یافته اند و چند بازیکن خوب دیگر نیز از اکادمی بارسا حضور دارند.
مسی به تمرینات گروهی برگشته و قرار است امشب دقایقی بازی کند.
سوارز در بازی قبلی بارسا در برابر والنسیا برگشت و با دو گول طوفان کرد و امشب می‌تواند در کنار گریزمن و پرز برای والوارده کمک زیادی کند تا به پیروزی برسند.
پدیده 16 بارسلونا نیز آماده است تا در برابر دورتموند رکورد فوق‌العاده به ثبت برساند و با گولزنی خودش را ماندگار کند.
از سویی هم نتو دروازه بان دوم بارسا از مصدومیت برگشته و روی نیمکت حضور خواهد داشت.
تنها مشکل بارسلونا ضعف خط دفاعی است که در چند بازی قبلی این تیم به وضوح دیده شده است و اگر امشب هم مثل بازی‌های قبل باشد کار بارسا تمام خواهد شد.
پیش بینی می‌شود بارسا با ترکیب زیر برابر دورتموند قرار بگیرد.
ترکیب احتمالی بارسا:
ترشتگن، سمدو، پیکه، لنگله، آلبا، سرخیو روبرتو، بوسکتس، دی‌یونگ، گریزمان، سوارز و پرز
این دو تیم تنها یک‌بار در سوپرکاپ اروپا در سال 1997 با هم رودررو شدند که بازی رفت با نتیجه 2-0  به سود بارسا تمام شد و در بازی برگشت هم دو تیم به تساوی 1-1 رسیدند.
در 3 بازی آخر بارسلونا 18 و در 3  بازی آخر دورتموند 13 گل رد و بدل شده که این مسئله نوید یک بازی پرگل را به فوتبال‌ دوستان می‌دهد.
نتیجه این بازی هم توسط بنگاه‌های شرط بندی 2-2 مساوی پیش بینی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала