Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساویچ: یوونتوس متکی به رونالدو است

© AP Photo / Antonio CalanniJuventus' Cristiano Ronaldo smiles during a friendly soccer match between the Juventus A and B teams, in Villar Perosa, near Turin, Italy, Sunday, Aug.12, 2018
Juventus' Cristiano Ronaldo smiles during a friendly soccer match between the Juventus A and B teams, in Villar Perosa, near Turin, Italy, Sunday, Aug.12, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استفان ساویچ ، مدافع اتلتیکو مادرید امیدوار است که در دیدار چهارشنبه شب مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، به پیروزی برسند.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید در آغاز هفته اولین شکست فصل خود مقابل رئال سوسیداد را متحمل شد و ساویچ احساس می کند که این شکست روحیه آن‌ها را تضعیف نکرده است و تیم او در برابر یوونتوس به پیروزی فکر می‌کند و انتقام خواهند گرفت.

کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو و فتح دروازه 40 کشور جهان + کاریکاتور

ساویچ در مورد بازی فردا شب گفت:« فوتبال بازی جالبی است. وقتی برنده هستی فوق‌العاده و وقتی بازنده هستی برعکس اما ما روی بازی خود و روی تیم تمرکز داریم.»
ساویچ درمورد رونالدو که حریف آشنایی برای شاگردان سمیئونه است و فصل گذشته با هتریکش تیم اتلتیکو را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد گفت:« آن‌ها بازیکنان خوبی در اختیار دارند اما رونالدو یک قهرمان واقعی و ستاره بزرگی در جهان فوتبال است. تیم ما از او مواظبت خواهد کرد. من در سال 2015 به اتلتیکو آمدم و بازی با یوونتوس که باعث حذف ما شد بدترین خاطره فوتبالی من است.»
این در حالیست که اتلتیکو مادرید در نخستین بازی لیگ قهرمانان اروپا در برابر یوونتوس قرار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала