Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو مادرید - یوونتوس: نبرد جانوران

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دیگو کاستا Футбол. Лига Европы. Матч "Атлетико" - "Локомотив"
دیگو کاستا Футбол. Лига Европы. Матч Атлетико - Локомотив - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امشب در دومین دیدار مهم شب دوم مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم فوتبال اتلتیکومادرید و یوونتوس به مصاف هم می روند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو به عنوان کابوسی که هر بار در لیگ قهرمانان اروپا ظاهر می شود، پیش از این برابر اتلتیکو در چند دیداری که به میدان رفته، توانسته این تیم را شکست دهد.

با این حال، ورزشگاه "متروپولیتانو" پادزهر را در برابر تهدید او آماده کرده است.

دیگو کاستا پلنگ تیز هوشی که در دیدارهای فصل گذشته وحشتناک تر ظاهر شده است و امشب خود را برای چالش و نبرد دیگر آماده کرده است.

پیش از این کریستیانو در تقابل با اتلتیکو دستانش را به نشانه پنج قهرمانی بلند کرد و نشان داد که در ویترین افتخارات سرخ و سفید پوشان یکی از آن ها دیده نمی شود.

رونالدو بارها هواداران اتلتیکو را اذیت کرده و با این حال، فراتر از حرکات، ترفندها و انتقادها، عصبانیت بزرگ کریستیانو با روش بی رحمانه اش برای مجازات تیم مادریدی، کافیست و این بازیکن در زمان حضور در رئال مادرید، 4 بار در لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو را زخمی ساخته است.

حالا سن 34 سالگی او نیز مانعی نیست و آنچه را با سفید پوشان بارها و بارها انجام داده دوباره انجام خواهد داد. او عاشق متروپولیتانو است و اما قول داده که از داستان دیگری در تورین نیز مراقبت کند. او دو بار با ضربه ی پنالتی، چهارمین هتریک خود را برابر اتلتیکو انجام داده. همانطور که دو سال قبل در نیمه نهایی در سانتیاگو برنابئو، در خداحافظی قبلی از لیگ قهرمانان اروپا، نویسنده گل نهایی در ضربات پنالتی در فینال میلان را دردناک توصیف کردند.

جانور واقعی سیاه و سفید در اروپا

فراموش کردن مواردی غیر ممکن است، مانند 126 هدف که ابر ستاره پرتگالی را به عنوان پادشاه مطلق رقابت حداکثر قاره معرفی کرده ولی با این حال، سیمئونه نیز بازیکن خاص خود را در اختیار دارد. آتشفشانی که با آکورد قهرمانان فوران می کند، همانطور که در 9 حضور در 9 بازی شاهد آن هستیم، همان کسی که قدرت تیم را به تنهایی یدک میکشد و رئال مادرید را در فتح آخرین عنوان سرخ و سفیدپوشان اروپا (سوپر جام فصل گذشته) نابود کرد.

برای دیگو کاستا نیازی به گل زدن نبود تا بونوچی و کیه لینی باتجربه را در پیروزی روخی بلانکو (خانه) سال گذشته زمین گیر کند. حضور او برای تیم مهم است چون روح مبارز او حتی استراحت نمی کند.

اما امشب دو تیم در حالیکه دو انتقام گیر سخت کوش و پر اراده را در اختیار دارند برابر هم صف آرایی می کنند بازیکنانی که باید از ضربات آنها ترسید، و امشب همه منتظر روحیه انتقام جویی خواهد.

قرار است دو تیم یوونتوس و اتلتیکومادرید امشب ساعت 11:30 در ورزشگاه میتروپولیتانو با هم دیدار نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала