غنی در ارگ ریاست جمهوری، کمپاین انتخاباتی برگزار کرد

© Photo / Facebook/AGغنی در ارگ ریاست جمهوری، کمپاین انتخاباتی برگزار کرد
غنی در ارگ ریاست جمهوری، کمپاین انتخاباتی برگزار کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از حمله روز گذشته گروه طالبان بر همایش دسته انتخاباتی «دولت ساز» در ولایت پروان، این تیم امروز چهاشنبه (27، سنبله) کارزار انتخاباتی اش را در ارگ ریاست جمهوری برگزار کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانانیوز، هزاران هوادار دسته انتخاباتی دولت ساز امروز از راه اداره امور وارد صحن ریاست جمهوری شدند و در همایش انتخاباتی این تیم شرکت کردند.

برهم خوردن همایش انتخاباتی تیم اشرف غنی در کاپیسا + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
برهم خوردن همایش انتخاباتی تیم اشرف غنی در کاپیسا + ویدیو

در همین حال شماری از کارمندان بلند پایه حکومت مانند امام محمد وریماچ معین وزارت ترانسپورت نیز در این همایش شرکت کرده بودند. 

این در حالی است که شماری از دسته های مخالف محمد اشرف غنی، همواره وی را متهم به استفاده از امکانات دولتی در کارزارهای انتخاباتی کرده است.

آنها می‌گویند که این کار آقای غنی استفاده آشکار از امکانات دولتی در پیکارهای انتخاباتی است.

در همین حال کمیسیون شکایت های انتخاباتی می‌گوید که تخطی‌ها از سوی دسته‌های انتخاباتی در زمان کارزارها را با جدیت بررسی می‌کنند.

با این حال محمد اشرف غنی از هوادرانش در ارگ ریاست جمهوری خواست تا در ششم میزان وی را به کرسی ریاست جمهوری برسانند تا در هفتم میزان با یک رویکرد تازه روند صلح را آغاز کند.

آقای غنی گفت: «برنامۀ منظم داریم؛ شما در ششم میزان برنده بسازید، در هفتم میزان به برنامه جدی پروسه صلح را آغاز می‌کنیم و برایش حرکت خواهیم کرد».

آقای غنی در جمع هوادارانش با کنایه به رقیب اصلی خود سلام فرستاد و در ضمن گفت خواست خداوند بوده که نشان انتخاباتی دسته دولت ساز «قران شریف»، خط وی «راه قران» باشد و خداوند وی را در این راه یاری خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала