Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: بنزما یکی از کم سابقه ترین بازیکنان جهان است

© Photo / K. B 9 / K.B 9کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری سن ژرمن امشب آماده استقبال از یکی از خطرناک ترین باشگاه های جهان (رئال مادرید) است، اما یک بازیکن بیشتر از هر چیز دیگری به قلب توماس توخل مربی پاریسی ها چنگ می کند؛ کریم بنزما است.

به گزارش اسپوتنیک، توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سنت ژرمن اعتراف کرد که بازی های ستاره فرانسوی را از نزدیک تماشا کرده که او را حیرت زده کرده است.

توخل می گوید: "احساس می شود که او 25 سال در رئال مادرید بوده است. (به شوخی)، ما او را مقابل لوانته دیدیم ترسناک است، او یکی از کم سابقه ترین بازیکنان جهان است.

وی گفت: "او کلاس بالا دارد، دفاع در برابرش بسیار دشوار است زیرا او نه تنها به عنوان شماره 9 بازی می کند؛ بلکه او گسترده می شود و همه جا می رود. او کیفیت زیادی دارد و از صلیب عبور می کند، او خوب است - چه چیز دیگری می توانم بگویم؟

توخل در مورد کیلور ناواس هم تیمی سابق بنزما که بخاطر علاقه این سرمربی کمتر از یک ماه است به پی اس جی پیوسته، می گوید: البته این برای او چیز خاصی است، او مدت ها دروازه بان رئال مادرید بود و در آن تیم موفقیت های زیادی داشت. موقعیت دروازه بان ویژه است زیرا شما باید مسئولیت اشتباهات خود را به تنهایی بر عهده بگیرید. اما او از نظر ذهنی بسیار قوی است، به همین دلیل خوشحالم که او با ما است. من همیشه لبخند می زنم، او آرام است و روحیه خوبی دارد.

این مربی باوجوداینکه بدون مهاجمین انتخاب اولش نیمار، کیلیان امباپه و ادینسون کاوانی حضور دارد، در مورد بازی امشب خوش بین است.

او می گوید: فکر می کنم شخصیت ما فعال باشد، فکر نمی کنم ما منفعل باشیم زیرا مادرید توپ زیادی را در اختیار خواهد داشت، آنها بسیار قدرتمند هستند و تجربه زیادی در لیگ قهرمانان اروپا دارند و بارها آن را کسب کرده اند، من تجزیه و تحلیل کرده ام. من فکر می کنم که ما به سرعت بازی می کنیم و راه حل هایی را پیدا می کنیم، اما به هر حال این اولین بازی گروه است، بنا براین هیچ چیزی مشخص نیست."

گفتنی است که توماس توخل امشب رقابت های اروپایی را با یکی از سخت ترین چالش های ممکن روی نیمکت هدایت PSG سپری خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала