Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد ستاره 19 ساله نارویژی در لیگ قهرمانان

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیشب تیم فوتبال سازبورگ برابر خنک با نتیجه پرگل به برتری رسید که در این دیدار ارلینگ براوت هالند با هت تریکش، توانست رکورد به ثبت برساند.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ براوت هالند ستاره 19 ساله تیم فوتبال سالزبورپ در شب برتری 6-2 تیمش برابر خنک در لیگ قهرمانان اروپا در نیمه اول موفق به هت‌تریک گردید تا در اولین بازی خود در این رقابتها، رکورد ثبت نماید.

این بازی که در چارچوب بازی های گروه پنجم مسابقات لیگ قهرمانان و در ورزشگاه ردبول آرنا با حضور 29520 تماشاگر راه اندازی شد، طی آن ارلینگ در دقایق 2، 34 و 45 موفق شد سه گل به ثمر برساند. دیگر گل های این تیم نیز توسط هی چان در دقیقه36، دومنیک در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه اول و اولمر در دقیقه66 رقم خورد.

در حالیکه تنها دو گل خنک بلجیم توسط لوکومی در دقیقه40 و ساماتا در دقیقه52 به ثبت رسید.

پس از این دیدار پدیده 19ساله اتریشی ها که پسر اِلف اینگه هالند از ناروی بازیکن سابق لیدز، منچسترسیتی و ناتینگهام فارست است اظهار داشت، آرزو دارد تا با لیدز (تیم محبوبش) فاتح لیگ برتر فوتبال انگلستان شود.

گفتنی است که ارلینگ با هت‌تریک دیشبش به سومین بازیکن جوان تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که در این رقابتها سه گل در یک بازی به ثمر می رساند در حالیکه دو ستاره دیگر، رائول گونزالس اسطوره اسپانیایی رئال است که با 18 سال و 113 روز رکورددار شد و دیگری وین رونی بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلستان میباشد که با 18 سال و 340 روز سن جایگاه دوم را به خود اختصاص داده و حالا ستاره نارویژي سالزبورگ با 19 سال و 58 روز سن داشت رده سوم را به خود اختصاص داد.

حالا با سه گل دیشب، هالند تعداد گلهایش در 9 بازی اخیر این فصل را به عدد 17 رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала