صحت فیلم های منتشر شده از بشقاب پرنده ها تأیید شد + ویدئو

© Depositphotos.com / Mik38بشقاب پرنده
بشقاب پرنده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروی دریایی ایالات متحده صحت سه فیلم منتشر شده در اینترنت را که در آنها اشیای پرنده ناشناس نشان داده شده، تأیید نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Popular Mechanics در این فیلم ها که تحت نام های FLIR1 ، Gimbal و GoFast منتشر شده، برخورد دو هواپیماهای امریکایی با اشیای پرنده ناشناس را نشان می دهد. یکی از آنها در سال 2015 در ساحل شرقی با استفاده از دوربین های نصب شده در جنگنده F / A-185F ضبط شده است.

ویدئویی دومی در ساحل کالیفرنیا در سال 2004 توسط خلبانانی که از کشتی هواپیمابر USS Nimitz پرواز می کردند گرفته شده است. در هر حالت ، اشیاء ضبط شده حرکات و مانورهایی را انجام می دادند که از نظر فناوری مدرن غیرممکن است.

نیروی دریایی ایالات متحده  پدیده های پرنده ناشناس را مطالعه می کند و آنها را به عنوان سفینه های فضایی بیگانه توصیف نمی کند. های بیگانه معرفی نمی کند.

 مشخص است که شواهد و اطلاعات طبقه بندی شده بسیار دیگری از برخورد هواپیماهای نظامی با بشقاب پرنده ها در اختیار پنتاگون قرار دارد. تا سال 2012 ، این آژانس از AATIP (برنامه شناسایی تهدیدات هواپیمایی پیشرفته) پشتیبانی می کرد و چنین حوادثی را مورد بررسی قرار می داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала