Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: روی سنگ قبر من بنویسید "نمبر وان"

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو Russia World Cup Portugal - Spain
رونالدو Russia World Cup Portugal - Spain - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در تازه ترین مصاحبه اش در مورد نوشته روی سنگ قبرش طرح عجیبی داده است.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی پرتگال در مرحله انتخابی یورو 2020 با درخشش رونالدو موفق به برتری شد و یوونتوس برابر فیورنتینا تن به تساوی داد حالا قهرمانی سری آ در زمین اتلتیکومادرید در چارچوب بازی های لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود که ساری روی متخصص گلزنی این رقابت‌ها یعنی کریستیانو رونالدو حساب ویژه‌ای باز کرده است.

اما کریس رونالدو پیش از این بازی در "برنامه تلویزیونی با پیرس مورگان" درباره دریافت جایزه توپ طلا اظهار داشت: بدست آوردن تعداد زیاد توپ طلا افتخار بزرگی است و من نیز به آن فکر می‌کنم، همچنان دوست دارم در کارنامه ام آنرا داشته باشم. توپ طلا جایزه معتبری است و مسی هم بازیکن و انسان فوق العاده‌ای است، ولی زمانی که من شش، هفت و هشت توپ طلا ببرم از او بالاتر خواهم بود و این همان هدفی است که دنبال می کنم و مسی در این راه سخت‌ترین رقیب است.

در ادامه صحبت هایش رونالدو افزود: من نمی‌توانم نظر مردم را تغییر بدهم، چون برخی از آن ها یک بازیکن را دوست دارند و بعضی دیگر یکی دیگر را، من از نظر خودم، بهترین بازیکن تاریخ هستم و شکی نیست که در میان بهترین های تاریخ فوتبال قراردارم. حتی روی سنگ قبر من بنویسید "نمبر وان" و عدد هفت را ننویسید.

روز جمعه 12 جون 2009، کریستیانو رونالدو در کلوپ شبانه توچال پالم کازینو در لاس وگاس با کاترین مایورگا دیدار کرد، آنها به پنت هاوس رونالدو در هتل پالماس پلس بازگشتند و در آنجا که مایورگا ادعا می کند، رونالدو به او تجاوز کرده است اما رونالدو می گوید که آنها رابطه جنسی اجماع داشته اند.

او در این باره می گوید: نمی‌خواهم اسم ببرم چون عادلانه نیست، ولی در دنیا فقط به چهار نفر اعتماد دارم، با آنکه دوستان نزدیک زیادی دارم اما به 4 تن اعتماد دارم. زمانی که 11 ساله بودم با دوستانم التماس می‌کردیم که یک مک دونالدو برای خوردن بخریم، ولی حالا 17 موتر دارم و بیشترین رقم پولی در حساب بانکی. کودکی من با سختی و گرسنگی گذشت، حالا هم شرایط خاص خود را داریم. نمی‌توانم با همسر و فرزندانم حتی به یک پارک بروم، چون مردم طوری جمع می‌شوند و هجوم می‌آورند که بچه‌هایم می ترسند. خیلی کسل کننده است که نمی توانید در بیرون، خود تان باشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала